Poznato je da prehrana na biljnoj bazi snižava krvni tlak, ali navodno ne treba potpuno izbaciti meso!

Prehrana na biljnoj bazi dobra je ako patite od hipertenzije, međutim ona nije prikladna za svakoga. Evo koje su dijete najbolje želite li izbansirati povišeni krvni tlak...

Već je poznato da vegetarijanska i veganska prehrana s potpunim nedostatkom životinjskih proizvoda smanjuje krvni tlak. Ona, međutim, nije prikladna za sve. Za novu studiju, objavljenu u stručnom magazinu Journal of Hypertension, istraživači su pregledali 41 studiju koja je uključivala više od 8400 ispitanika u kojima je proučavan učinak sedam različitih dijeta na krvni tlak pomoću kliničkih ispitivanja.

Dijete su  bile DASH, mediteranska, vegetarijanska, veganska, nordijska, bogata vlaknima i bogata voćem i povrćem. Neke od ovih dijeta uključuju životinjske proizvode iako naglašavaju prehranu biljnog podrijetla.

Rezultati su pokazali da je čak i samo ograničavanje životinjskih proizvoda u korist biljnih proizvoda dovelo do 14-postotnog smanjenja krvnog tlaka. Znanstvenici kažu kako njihova otkrića pokazuju kako potpuno izbjegavanje životinjskih proizvoda nije potrebno da bi se smanjio krvni tlak.

Tena Ožegić

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensa.hr