Zaboravite na suplemente! Skuhajte sami svoj put do zdravlja

Od lisnatog zelenog povrća, nemasnog mesa, do sočnih agruma i žitarica bogatih željezom - nema sumnje da je svježe najbolje kada je hrana u pitanju. Tvrdimo da je svježa, neprerađena hrana vrhunski suplement!

Tanjur pun hranjivih sastojaka

Uravnotežena prehrana koja sadrži raznoliku svježu hranu poput voća, povrća, ribe i cjelovitih žitarica sastavni je dio čovjekova unutarnjeg zdravlja. Stručnjaci se slažu da je najbolji način apsorbiranja hranjivih sastojaka koji su nam potrebni putem hrane.

Za razliku od dodataka prehrani s jednim hranjivim sastojkom, svježa hrana nudi zdrav koktel vitamina, minerala, antioksidansa i drugih hranjivih sastojaka koji zajedno rade kako bi osigurali optimalno funkcioniranje tijela.

Uživajte u trenutku

Kad odete u restoran s morskim plodovima i zagrizete onaj prvi zalogaj lososa pečenog na tavi, ZNATE kada je ta riba svježa - i to je tako nezaboravan trenutak!

Bit uživanja u svježoj hrani je pružanje kvalitetnog okusa i ugodnih iskustava provedenih s obitelji i prijateljima. Svakako, dodatak u obliku tablete mogao bi biti brža opcija, ali gdje je tu zabava? Bez obzira radi li se o jelu vrhunskog kuhara ili domaćoj kuhinji, svježi proizvodi vrhunski su sastojak za buđenje okusnih pupoljaka.

Uštedite svoje lipe

Uključivanje svježe hrane u vašu svakodnevnu prehranu daleko je povoljnija opcija od uzimanja dodataka prehrani. Svježi proizvodi često su vrlo povoljni na vašoj lokalnoj poljoprivrednoj tržnici, kod proizvođača povrća ili prodavača ribe. S druge strane, neki dodaci prehrani skupi su dodatan trošak.

Skuhajte svoj put do zdravlja

Organizacija obroka za tjedan? Ponesite ovaj praktični popis sa sobom kako biste bili sigurni da su vaša kolica puna hranjivih proizvoda.

Vitamin B: Nemasna govedina, puretina, tuna, sjemenke suncokreta, špinat i ostalo

lisnato zeleno povrće, jaja.

Vitamin D: Losos, tuna, nemasna govedina, mlijeko i jogurt obogaćeni vitaminom D,

obogaćeni sok od naranče, žumanjak.

Željezo: Jetra, ostrige, nemasna govedina, slanutak, grah, leća i sjemenke sezama.

Magnezij: Špinat, kelj i ostalo lisnato zeleno povrće; nerafinirane žitarice

i mahunarke.

Kalcij: Mliječni proizvodi, riba poput lososa i srdela te tamno, zeleno lisnato povrće.

Od početka vremena, svježa hrana daje nam sve potrebno za razvoj i jačanje, kako mentalno tako i fizički. Ponekad je povratak osnovama sve što trebamo za podsjetiti se da je svježe najbolje!

Izvor: wellbeing.com.au

Tena Ožegić

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensa.hr