Što možete učiniti da se svaki vikend osjećate kao da ste na godišnjem odmoru

5 sjajnih načina pomoću kojih će vam raspoloženje biti na vrhuncu

Završetak ljetnoga godišnjeg odmora većini znači opraštanje od dugih ljetnih lijenih dana ispunjenih blaženim sunčanim satima i slobodnim vremenom. Mnogi povratak s godišnjeg odmora doživljavaju vrlo stresno i teško se privikavaju na svakodnevicu i rutinu kojih su bili lišeni posljednjih dana.

Sjajna je vijest to što ima načina da vam vikendi nakon godišnjeg odmora budu zanimljivi i dragi, gotovo jednako kao oni od kojih su vam ostala sjećanja i fotografije u pametnom telefonu. Ako ste jedna od onih osoba koja radne dane provodi u zatvorenom uredu, svakako biste trebali iskoristiti vikende koji su pred vama. Evo i nekoliko načina za pretvaranje ljetnih vikenda u minijaturne praznike.

Budite offline

Zaboravite na računalo, isključite zvuk telefona (ili ga barem stavite na vibraciju), skinite sat i, najvažnije, ne provjeravajte službeni e-mail. Najbolji način da vikend učinite ipak malo duljim jest da živite u trenutku i ostavite radni tjedan i brige - iza sebe. Dopustite sebi da ne razmišljate o vremenu tijekom vikenda. Sjednite u park, pročitajte knjigu ili se družite s prijateljima (bez provjeravanja telefona i notifikacija na društvenim mrežama). Osjećat ćete se mnogo slobodnije.

dormeo

Naspavajte se

Uhvatite li se ponekad kako podcjenjujete san i uskraćujete si vrijeme oporavka nakon napornog i dugog radnog dana? San je potreban i važan za zdravlje, baš kao izbor hrane i tjelovježba. Nažalost, zbog radnog tempa i obveza, vrijeme za san postaje sve kraće. Kvaliteta sna izravno utječe na kvalitetu vašeg života kada ste budni, uključujući i mentalnu budnost, produktivnost, emocionalnu uravnoteženost, kreativnost, fizičku vitalnost pa čak i na vašu težinu.

Nijedna druga aktivnost ne omogućuje toliko koristi s toliko malo truda! Da biste sebi omogućili okrepljujući san, morate se pobrinuti da svaku noć spavate u čistom, provjetrenom krevetu s kvalitetnim madracem, uz jastuk koji pruža podršku i posteljinu ugodnu na dodir.

Madrac je nedvojbeno osnova svakog kreveta. Bez dobrog madraca jednostavno ne možete dobro spavati jer će, u suprotnom, umjesto da se odmara, vaše tijelo pokušavati naći udobniji položaj. To može dovesti do toga da se budite umorni i nervozni. Ako se odlučite na buđenje na madracu Dormeo, sigurno ćete vrlo brzo zaboraviti što znači početi dan “na krivoj nozi”.

dormeo

Istražite što se događa u vašem gradu

Većina gradova ljeti u potpunosti živne. Ulice žive drukčijim tempom, šarene su i obogaćene raznim sadržajima, primjerice besplatnim koncertima, festivalima i kinoprojekcijama na otvorenom. Istražite popis lokalnih događaja na internetu ili u lokalnim novinama kako biste doznali što se događa. U mnogim javnim parkovima može se besplatno vježbati i pohađati tečajeve joge, a često postoje i brojna događanja za djecu i različite umjetničke radionice.

Počastite se najdražim ljetnim napitkom

Osmišljavanje recepata za vlastiti ljetni koktel vrlo je zabavno. Eksperimentirajte s različitim vrstama leda, svježim začinskim biljem, voćem ili likerima kako biste stvorili jedinstven ljetni koktel koji  osvježava. Ako ste pak ljubitelj bezalkoholnih napitaka, eksperimentirajte s različitim limunadama i okusima ledenog čaja. Metvica, krastavac, dinja i bobičasto voće izvrsno se slažu s limunadom, a mango i breskva te metvica i bosiljak najbolji su sastojci za domaći ledeni čaj.
 dormeo

Provedite planove

Napravite popis aktivnosti u kojima biste željeli sudjelovati ovoga ljeta (od onih koje zahtijevaju  planiranje, kao što su izleti, do jednostavnijih događanja u gradu, kao što su posjeti muzejima ili vožnja biciklom). Kako biste bili sigurni da ćete sve stići, počnite planirati zahtjevnije aktivnosti, a zatim popunite praznine ostalim što biste željeli učiniti. Ako ste više za ostanak kod kuće, napravite vlastiti popis za čitanje ili prikupite recepte koje želite isprobati. Ako ste pak ljubitelj fitnessa, osmislite ljetni raspored vježbanja koji uključuje što je moguće više vježbi na otvorenom.

Autor: Ma.D.
Fotografija: Unsplash

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensa.hr