Kako se izvode asane: Ratnik

Osim što jača mišićni sustav, ova vježba pomaže nam da ostanemo mirni, usredotočeni te da se uzdignemo iznad vlastitih ograničenja u svakodnevnim bitkama

Ratnik (Virabhadrasana)
• isteže ruke, prepone i ramena
• otvara prsni koš
• razvija izdržljivost i koncentraciju
• energizira tijelo
• jača mišiće nogu
• poboljšava koncentraciju i ravnotežu
• u terapijske svrhe pomaže kod spuštenih stopala, ishijalgije, osteoporoze i sindroma karpalnog tunela

Izdizanje iznad ograničenja

Ovaj izazovan stojeći položaj dobio je ime prema velikome mitskom ratniku Virabhadri. Položaji ratnika (varijanta A, B i C) aktivni su položaji koji zahtijevaju snagu i mirnoću da bi se mogli izvesti u duhu pravog ratnika.

Vježbajući ovaj položaj, želimo probuditi svoju prirodu duhovnog ratnika i boriti se protiv vlastita ega, neznanja i slabosti. Osim što jača mišićni sustav, ovaj položaj pomaže nam da ostanemo mirni, usredotočeni te da se uzdignemo iznad vlastitih ograničenja u svakodnevnim bitkama. Bez obzira na ishode naših osobnih borbi, vježbamo, u duhu ratnika, ostati u svom centru i miru te napredovati u borbi protiv vlastitih demona.

IZVOĐENJE: U raskoraku okrenite desno stopalo prema naprijed te uz izdah savinite desno koljeno pod kutom od 90 stupnjeva. Lijeva noga neka ostane ispružena. Kralježnica je uspravna, prsa otvorena, a ruke raširene, s dlanovima okrenutima prema podu. Pogled je usmjeren prema desnom dlanu. Zadržite se u položaju mirno dišući, 5-10 dubokih udisaja i izdisaja. Ponovite položaj na drugu stranu.

Irena Bartolec

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensa.hr