Dvije vježbe joge koje umanjuju podočnjake i podižu kapke

Jednako kao što vježbajući jogu u studiju aktiviramo mišiće tijela za lijepu figuru, trebali bismo trenirati i sitne mišiće lica. Ima ih čak 42, a priljubljeni su tik uz kožu i o njima uvelike ovisi njezina punoća i čvrstoća. Da bismo aktivirali kružni očni mišić (orbicularis oculi), trebamo izvježbati i okolne mišiće koji će ga poduprijeti i pomoći mu da se što prije vrati u formu. Pomoću sljedećih vježbi moguće je, kaže Nina Romih, refleksologinja i učiteljica joge lica i japanskog cosmo liftinga, ublažiti podočnjake, više otvoriti oči, usporiti i prevenirati nastanak malih bora i mimičkih linija te spuštanje očnih kapaka

1. Zbogom podočnjacima
Ova vježba pomaže ojačati kružni očni mišić koji zauzima cijeli predio oko očiju – eliminira podočnjake i bore oko očiju, jača donji očni kapak i pomaže „otvoriti“ i „povećati“ oči.

Nasmijte se. Otvorite usta i usnama formirajte izduženo slovo „o“. Povucite gornju usnu preko zuba. Snažno zažmirite, a istovremeno potisnite donji kapak prema gore – tako da se donji kapak podigne.

Tri prsta (kažiprst, srednji prst, prstenjak) svake ruke postavite ispod donjih kapaka pa ih čvrsto pritisnite prema kosti ispod očiju. Prsti ne smiju vući kožu prema dolje, ni pritiskati očne jabučice.

Sada čvrsto zatvorite gornje kapke i usmjerite pogled prema dolje. Istovremeno, donje kapke gurajte prema gore što čvršće zatvarajući oči.

Trebali biste osjetiti kako donji kapci pod vašim prstima postaju napeti. Smijte se i dišite. Zadržite ovaj položaj oko 30 sekundi i ponovite pet puta.
Vježbu je najbolje izvoditi navečer prije spavanja.

2. Palača životnog bogatstva
Ova vježba trenira palpebralni dio kružnog očnog mišića i mišić koji podiže gornje vjeđe (palpebrae superioris). Ti su mišići zaduženi za otvaranje i zatvaranje očiju. Vježba ima učinak kao lifting kapaka – pomaže zagladiti bore na gornjim kapcima i ujedno podiže obrve.

Istovremeno jača mišiće na sredini čela te zaglađuje mimičke bore nastale mrštenjem. Područje između obrva, prema feng shui dijagnostici lica, predstavlja tzv. palaču životnog bogatstva – i svaki put kad se mrštimo, odnosno kad imamo bore na tom području, od palače pravimo garsonijeru.

Nasmijte se. Tri prsta (kažiprst, srednji prst, prstenjak) svake ruke postavite ispod obrva i povucite ih najprije prema gore, a onda prema van. Trebali biste osjetiti da područje između obrva postaje zaglađeno i napeto.

Držeći prste ispod obrva, čelo i obrve počnite gurati prema dolje – kao da želite zatvoriti oči, a prsti to sprečavaju – i dalje pritišćući prema gore i prema van.
Zadržite otpor 30 sekundi i ponovite vježbu pet puta.

Sve vrijeme pazite da područje između obrva bude zaglađeno.

Pročitajte i:

Najbolje vježbe za pomlađivanje lica

Vježbe joge koje pomlađuju lice

Magda Dežđek

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensa.hr