Nova stranica za online vježbanje joge

U želji da jogu približe i onima koji nisu u mogućnosti svaki dan odlaziti u centar za jogu te one koji u svojoj blizini nemaju mjesto na kojem bi mogli vježbati, vlasnice centra Padma Yoga osmislile su stranicu s online sekvencama joga satova koje možete vježbati kod kuće

''Širenje i poticanje zdravijeg način života kroz redovitu fizičku aktivnost, vježbe disanja, meditaciju i zdravu prehranu bio je naš cilj još od otvaranja samog joga centra u Sisku 2011. godine. To nam je bila motivacija i za pokretanje stranice www.yogatecajevi.com'', tvrde osnivačice i učiteljice joge Padma Yoga Centra Željka Harčević, Tamara Harčević, Gabrijela Grđan, Ružica Matagić, Angelina Tkalčić i Željka Cvitković.

Ubrzo su shvatile da bi puno ljudi željelo vježbati jogu, ali da ili žive u sredinama bez učitelja joge ili jednostavno nemaju vremena otići u studio. Kako su i same iz malog mjesta, znaju koliko frustrira kada se želiš nečime baviti, a za to nemaš mogućnosti ni vremena. Stoga su pokrenule ovaj interaktivni portal kako bi vježbačima, kroz brižno smišljene sekvence, ponudile svoje znanje i iskustvo.

Sporije i nježnije ili dinamičnije i intenzivnije

Ciljana grupa vježbača su oni koji imaju bilo kakvo iskustvo vježbanja joge (Hatha joga ili bilo koji od dinamičkih stilova). Za one koji žele nježniji i sporiji ritam vježbanja tu su pojedinačne sekvence ili paketi pod nazivom Basic (Easy) Flow i Core Flow

Basic Flow je slijed jednostavnijih vinyasa idealan za sve. Fokus je na otvaranjima kukova i pretklonima unaprijed, te otvaranjima prsnog koša. Sat završava vođenim opuštanjem.

Core Flow vinyasa satovi kroz zanimljive i jednostavne vježbe ojačavaju core mišiće odnosno abdominalne mišiće i mišiće leđa koji su odgovorni za zdravu, snažnu i 'sretnu' kralježnicu.

Za nešto naprednije vježbače koji već imaju neko iskustvo u vinyasa jogi namijenjeni su paketi Vinyasa flow I i II koji sadrže sekvence za otvaranje kukova, balanse na rukama i intenzivnije pretklone prema nazad.

Sat započinje laganim vježbama za istezanje i zagrijavanje cijeloga tijela, zatim slijede stojeće te sjedeće pozicije i na kraju ponovno sporiji tempo restorativnih asana, te opuštanje cijelog tijela na kraju u položaju Savasane (udobne ležeće pozicije).

''Kada odlučite vježbati jogu, naš savjet je da to ipak bude pod budnim okom učitelja. Sekvence nisu namijenjene potpunim početnicima, odnosno onima koji se još nikada nisu susreli s jogom'', preporučuju iz Padma Yoga Centra.

Padma yoga centarBrojne dobrobiti vježbanja

Posljedica vježbanja joge je lijepo i skladno tijelo. Asane istodobno jačaju mišiće i izdužuju ih. Kako joga direktno utječe na balansiranje i održavanje zdravog metabolizma, može dovesti do postizanja i održavanja idealne tjelesne težine.

Znanstvena istraživanja nedvojbeno ukazuju da se među najizrazitija djelovanja joge, ubrajaju djelovanja na kralježnicu, cirkulaciju, kardiovaskularni sustav (posebno krvni tlak), hormonalnu ravnotežu no isto tako i na 'manje važne' aspekte zdravlja i tijela, poput mršavljenja, tena i slično.

Zdravstveni problemi današnjice su osim kardiovaskularnih bolesti (koje se najčešće spominju), i različite tegobe poput bolnih leđa, vrata i kralježnice općenito. Jogom vrlo brzo postižete elastičnost kralježnice, jačate posturalne mišiće, rasterećujete i opuštate napetu muskulaturu te postižete optimalnu cirkulaciju u predjelu vertebralnog stupa. 

Sami birate tempo, vrijeme i mjesto

Jednom kada kupite paket možete ga koristiti neograničeno 30 dana, online vježbanje vam pruža mogućnost da sami odaberete tempo, vrijeme i mjesto vježbanja ovisno o vašem dnevnom rasporedu. 

U svome dome možete stvoriti mirnu oazu za vježbanje joge u kojoj ćete se uspjeti opustiti i napraviti nešto dobro i pozitivno za sebe. Upalite nekoliko svjećica, mirisnih štapića ili ako imate aroma lampu stavite eterično ili mirisno ulje koje vam odgovara.

Svakako na kraju uzmite u obzir i par savjeta prije početka vježbanja koji će pridonijeti kvaliteti vremena koje provedete na vašim prostirkama vježbajući jogu.

Potrudite se isključiti telefon i ostaviti posao i obveze izvan prostora za vježbanje. Vježbajte u udobnoj odjeći, najbolje bosi, tako da imate veću stabilnost. Budite svjesni svakog pokreta i daha i budite nježni prema sebi. Pazite da ne vježbate odmah nakon jela. Na kraju vježbanja pokušajte se opustiti i odmoriti, tako da završite praksu joge smireni i zaista opušteni.

Više informacija potražite na www.yogatecajevi.com.

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensa.hr