Vježba za suočavanje sa strahom od smrti

Evo vježbe koja će vam pomoći da se suočite sa strahom od smrti, a možda i da ga nadiđete...

Udobno sjednite; možete pustiti opuštajuću glazbu. Udahnite i izdahnite duboko, a zatim uspostavite ritam disanja koji vam odgovara. Zatvorite oči i zamislite da se uspinjete planinskom stazom pokraj koje žubori potočić. Kada dođete do mjesta gdje se staza i potok razdvajaju, siđite sa staze i krenite uz potok dok ne dođete do izvora. To je malo vrelo u koje jedva primjetno dolazi svježa voda iz unutrašnjosti zemlje. Sada zamislite da ste vi tih nekoliko mlazova svježe vode koja nadolazi. Osjetite kako krivudate nizbrdo da se sretnete s drugim potocima dok ne sastavite rječicu. Obratite pozornost na to kako sporo tečete tamo gdje je zemljište ravno i kako ubrzavate tok na nizbrdicama. Postali ste široka rijeka i tečete mnogo sporije, kroz gradove, polja i livade…

Sada se slana voda počinje miješati s vašom, približavate se moru… Ulazite u more i postajete njegov dio. Vaša čista izvorska voda iz potoka miješa se s ostalom vodom. Zamislite da ste val s pjenom na vrhu i da se bacate na stijene uz obalu. Budite onaj dio vala koji otplovi najdalje uz obalu, zastane na trenutak, a zatim se povlači u more. Zamislite sada da ste onaj mirni, nepomični dio vodene mase u mračnim dubinama oceana, stotinama metara ispod površine.

Sada ste golem val usred oceana. Budite jedna od kapi iz pjene na vrhu tog vala koja isparava i pridružuje se oblaku vodene pare što plovi po nebu. Sada ste iznad oceana, a zatim iznad kopna… Plovite kao oblak iznad brežuljaka i planina. Zamislite da ste dio kiše koja pada iz tog oblaka, padate na meku zemlju i postajete dio mlaza koji izbija na površinu kao malo vrelo. Dok žuborite nizbrdo, shvaćate da ćete opet postati potok na istome mjestu gdje ste već jednom prije bili. Udahnite duboko, izdahnite i kada budete spremni, polako otvorite oči.

Suzana Vemić

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensa.hr