Vježbe za jačanje zdjelice

Predani ste redovitim tjelesnim aktivnostima, no kada ste zadnji put jačali mišiće dna zdjelice?

Bilo da ste bez djece, trudnica ili ste rodili prirodnim putem ili carskim rezom; bilo da imate simptome kao što su inkontinencija, bolan seksualni odnos ili se osjećate zdravo, vaši mišići zdjelice mogu imati koristi od vježbanja.

Većina žena poznaje Kegelove vježbe kojima se stišće mišić koji zaustavlja mlaz mokraće, međutim, Wendy Powell, engleska stručnjakinja za vježbanje nakon porođaja, kaže kako je bolje razmišljati o podizanju mišića prema gore nego prema unutra. „Kao da pokušavate dublje uvući tampon ili podići bobicu grožđa pomoću vagine – pritom ne podvlačeći zdjelicu i ne stišćući samo gluteuse“, objašnjava utemeljiteljica vježbi za oporavak i osnaživanje mišića dna zdjelice.

Jedna od vježbi koje predlaže je polumost. Legnite na leđa, skvrčite koljena, stopalima uprite o tlo, a ruke ispružite pokraj stražnjice. Neka vam zdjelica bude u neutralnom položaju. Zatvorite oči pa napravite nekoliko dugih i sporih udaha. Dok izdišete, podignite zdjelicu, a pri udisaju se potpuno opustite na podu. Potom zamislite kako podižete i zatim na podu opuštate svoje tjelesne otvore (mokraćni kanal, vaginu, anus). „Zamišljajte lift koji vozi gore-dolje na peti kat i staje na svakom katu“, pojašnjava Powell, dodajući da vježbu možemo raditi svakodnevno.

Magda Dežđek

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensa.hr

Preporučujemo

Ostali članci