Vježbanje dokazano usporava starenje

Smanjivanje moždane mase prirodan je dio procesa starenja, ali vježbanje taj proces možemo znatno usporiti

Kategorija 60 plus

Smanjivanje moždane mase prirodan je dio procesa starenja, ali nastavimo li vježbati i u sedamdesetim godinama života, taj proces možemo znatno usporiti. U istraživanju na Sveučilištu u Edinburghu provedeno je skeniranje mozgova 638 umirovljenika koje je pokazalo da se najaktivnijim sudionicima moždana masa najmanje smanjila.

U studiji objavljenoj u časopisu Neurology, znanstvenici su kod ispitanika istraživali bijelu tvar u mozgu koja prenosi živčane impulse. Otkrili su da vježbači (uglavnom oni koji svakodnevno hodaju) imaju manje oštećenih područja mozga i više sive tvari u kojoj se formiraju poruke i signali.

U istraživanju o ženama s blagim kognitivnim oštećenjima u životnoj dobi od 70 do 80 godina znanstvenici sa Sveučilišta British Columbia otkrili su da se njihovo pamćenje imena ili lica osoba znatno poboljšalo nakon treninga s utezima. Redovito hodanje, otkrili su, polučilo je slične rezultate.

Istraživači sa Sveučilišta u Illinoisu otkrili su da vježbanje hatha joge tri puta tjedno pomaže u boljem rješavanju kognitivnih testova te jača koncentraciju kod starijih ljudi sa sjedilačkim načinom života.

Najbolje vježbe: Kombinacija dizanja utega, hodanja i joge. Kombinirajte razne fizičke aktivnosti i ograničite intenzivne treninge na svaki drugi dan. Ograničite vježbe s utezima na dva puta tjedno i jogu do tri puta tjedno.

Peta Bee (The Interview People)

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensa.hr

Preporučujemo

Ostali članci