6 načina da zdravlje učinite prioritetom

U proljeće ljudi obično kreću s dijetama, odlaskom u teretanu i napokon zdravlju daju prioritet

Kako poboljšati svoje zdravlje?

Posvećenost zdravlju odnosi se na trajne navike kojih se pridržavate, a ne na privremene navale aktivnosti ili nerazumne zahtjeve prema sebi koje ne možete održati. Ako želite bolje zdravlje, najbolji način je usvajanje navika kojih ćete se svakodnevno pridržavati. Ovdje ćemo razgovarati o 5 stvari koje možete učiniti kako biste poboljšali svoje zdravlje. 

Dostižni cilj je nešto što možete raditi svaki dan bez iscrpljivanja.

1. Odradite 1 minutu vježbe dnevno

Ako vam se čini da redovito vježbanje nije za vas, samo se posvetite jednoj minuti dnevno. Jednostavno trčite u mjestu ili napravite trbušnjake - ali što je najvažnije, radite to svaki dan. S vremenom ćete to učiniti automatski i počet ćete željeti vježbati više. Dovoljna je samo jedna minuta da vam potakne cirkulaciju, potakne endorfine i uljepša vam cijeli dan.

2. Neka iskušenja čekaju 10 minuta

Sjedite ispred TV ekrana nakon napornog radnog dana. Niste gladni, ali dobivate tu neopisivu želju za jelom samo iz dosade. Ili ste možda u iskušenju da pojedete nešto slatko. Ako možete pričekati samo 10 minuta, u mozak ćete ukratko programirati algoritam iskušenja. Dovoljno je samo da ojačate samokontrolu i oduprete se iskušenju.

3. Ne jedite prije spavanja

Jelo neposredno prije spavanja loše je za vaše zdravlje crijeva, kardiovaskularno zdravlje i struk. Trebali biste prestati jesti barem jedan sat prije spavanja, a idealno je četiri sata. Ako ste previše gladni, pokušajte jesti voće ili povrće, nešto što je zdravo i što neće pokrenuti lučenje kiselina koje mogu potaknuti žgaravicu. Kada zaspite gladni, vaše tijelo koristi priliku da se oporavi i očisti od toksina. Morate steći naviku da ne ometate te procese.

4. Pojačajte zubnu higijenu

Bez odgovarajuće zubne njege, bakterije u ustima mogu doseći razinu koja bi mogla dovesti do oralnih infekcija, poput bolesti desni ili čak karijesa. Obavezno redovito posjećujte svog zubara i vodite brigu o zubima svakodnevnim četkanjem i čišćenjem zubnim koncem.

5. Držite stres pod kontrolom

Stres je veliki neprijatelj vašeg zdravlja. Potrudite se riješiti stresa tehnikama opuštanja. Jedan od najlakših i najzdravijih načina za upravljanje stresom je duboki udah kroz nos sve do trbuha. Plitko disanje pokreće hormone stresa i ne dovodi kisik u tijelo.

6. Upoznajte sebe

Obratite pažnju kada i kako gubite samokontrolu. Prepoznajte što je realno, a što nije realno očekivanje. Zapamtite, ne možete biti vlastiti zlostavljač. Upoznajte sebe i svoje tijelo radeći na sebi, a ne protiv sebe. 

Za početak usvojite samo jedan od ovih savjeta. Dajte mu vremena da se uklopi u vaš život i navike, a zatim razmislite o usvajanju drugog. Ili pokušajte usvojiti jednu od ovih navika, a zatim produljiti vrijeme njezina trajanja. Na primjer umjesto jedne minute, vježbajte dvije, a odupiranje iskušenjima neka traje 15 umjesto deset minuta. Pomoći će vam da razvijete čvrste navike koje možete održati i konačno će vam vaše zdravlje postati prioritet.

Izvor: artofhealthyliving

Tena Ožegić

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensa.hr

Ostali članci