Tri superukusna chia pudinga

Kako napraviti chia puding s kakaom i bananom; s kikiriki maslacem; s kokosom i ananasom? Pogledajte kratak video

Chi sjemenke smatraju se supernamirnicom jer sadrže dva puta više bjelančevina od svih drugih sjemenki i žitarica, pa su odličan izvor proteina za vegane i vegetarijance. Samo četiri žlice ovih sjemenčica sadrži oko devet grama lako probavljivih proteina i aminokiselina potrebnih tijelu.

Chia sjemenke - snaga drevnih Maja

Odličan su izvor omega-3 masnih kiselina koje naše tijelo ne može proizvesti samo koje poboljšavaju rad mozga, snižavaju kolesterol u krvi i sprječavaju mnoge bolesti srca.

Fascinantno je znati da samo jedna chia sjemenka sadrži sve esencijalne aminokiseline - osam puta više omege-3 od lososa, šest puta više kalcija od mlijeka, tri puta više željeza od špinata, petnaest puta više magnezija od brokule, šest puta više bjelančevina od graha, četiri puta više fosfora od neobranog mlijeka i dvaput više kalija od banane, te su odličan izvor vlakana. Pritom ne sadrže gluten, okside ni šećer.


Stoga ih svakako uvrstite u prehranu!

Pripremila Snježana Krčmar

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensa.hr

Preporučujemo

Ostali članci