Granola s bademima i sezamom

Jednostavno i brzo rješenje za lagan a hranjiv doručak: granola u kombinaciji sa sezonskim voćem

Sastojci:

 

250 g zobenih pahuljica

100 g badema

naribana korica neprskane naranče

6 žlica sezama (neoljuštenog)

4 žlice sezamova (ili kokosova) ulja

3 žlice meda ili rižina slada

prstohvat soli

Pećnicu zagrijte na 150 stupnjeva. Na 2 velika lima stavite papir za pečenje. Bademe krupno narežite. U zdjeli pomiješajte zobene pahuljice, narezane bademe, naribanu narančinu koricu i sezam.

Dobro promiješajte sezamovo ulje (kokosovo ćete morati rastopiti na laganoj vatri ako nije u tekućem stanju), med (ili rižin slad) te sol. Time prelijte sastojke u zdjeli te dobro promiješajte kako bi suhi sastojci upili tekuće.

Smjesu stavite na lim pa je rasporedite po cijeloj površini u tankom sloju; pazite da rubovi ne budu tanji (nego deblji) od sredine jer će se oni brže peći. Na to stavite drugi list papira za pečenje pa pritisnite drugim limom.

Sve stavite u pećnicu i pecite 20 minuta. Izvadite pa vratite u pećnicu preokrenuto kako bi se granola ravnomjerno zapekla; pecite još 20-ak minuta. Tu i tamo provjerite da rubovi ne bi pregorjeli. Izvadite iz pećnice.

Granola će još biti pomalo meka, no stvrdnut će se tijekom hlađenja. Ako vam se čini da je previše mekana, ostavite je u ugašenoj pećnici da se potpuno ohladi. Ohlađenu granolu natrgajte na krupnije komade i stavite u metalnu kutiju ili staklenu posudu koja se može dobro zatvoriti, a u kojoj može stajati mjesec dana. Jedite je za doručak s voćem (i, ako želite, jogurtom ili mladim sirom) ili grickajte za užinu. 

Patricia Lucija Tomasović

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensa.hr

Preporučujemo

Ostali članci