Dok je matcha bila naša prva ljubav, moringa je nedavno ukrala naša srca. Evo zašto

Matcha i moringa dvije su mnogima omiljene supernamirnice. Zašto? Bogate su antioksidansima, mogu se pohvaliti ozbiljnim zdravstvenim pogodnostima i od njih se mogu napraviti super ukusni jutarnji napitci - matcha latte i moringa latte. Ali, koja je bolja za vas?

Zdravstvene blagodati matche

Matcha ima bogat, travnat, blago cvjetni i slatkast okus. Sadrži 137 puta više antioksidansa od kuhanog zelenog čaja. I matcha i kuhani zeleni čaj potječu od biljke čaja (camellia sinensis), ali s matchom se konzumira cijeli list.

Tradicionalno se konzumira u sklopu japanskih čajnih ceremonija.

Istraživanja sugeriraju da zeleni čaj podupire zdravlje mozga i da djeluje antikancerogeno, protiv dijabetesa i protuupalno. I već smo ustanovili da je matcha još snažnija od zelenog čaja!

Bogata je vitaminom C, smirujućom aminokiselinom L-teaninom i mnoštvom antioksidansa (ponajviše snažnog EGCG).

Recept za matcha latte

Zdravstvene blagodati moringe

Poznata kao "čudotvorno drvo", moringa je porijeklom iz Indije, a također raste u Aziji, Africi, Južnoj Americi i šire. Dio je obitelji koja se zove Moringaceae, a koja je svrstana u red Brassicales zajedno s krstastim povrćem poput brokule i cvjetače.

Moringa lišće možete jesti u salatama, varivima i šire, ali češće ćete moringu naći u obliku praha. Moringa je također travnatog i zemljanog okusa, ali nešto je pikantnija i manje cvjetno / aromatična od matche.

Moringa je bogata hranjivim tvarima kao što su beta karoten, vitamin C, kalcij, kalij, željezo, proteini i razni antioksidanti. Neki tvrde da je to "biljka s najviše hranjivih sastojaka koja je ikad otkrivena."

Uz svoj zvjezdani prehrambeni profil, smatra se da moringa ima i anti-ulkusna, protuupalna, antimikrobna, antihiperglikemijska, antioksidativna i antikancerogena svojstva. I već se stoljećima koristi u svijetu za liječenje stanja kao što su anemija, anksioznost, kožne infekcije, bronhitis i još mnogo toga.

Istraživanja na ljudima podupiru tvrdnje da prah od lista moringe može pomoći onima koji imaju dijabetes tipa 2, povišen kolesterol i / ili nizak antioksidativni status.

Smoothie s moringom

Glavne razlike između matche i moringe

Okus

Što se okusa tiče, prema našem mišljenju, matcha pobjeđuje. Moringa ima sličan, ali malo pikantniji, oporiji okus od matche. Međutim, s vremenom vam okus priraste srcu!

Sadržaj kofeina

Za razliku od matche, moringa ne sadrži kofein. No, na temelju osobnog iskustva, matcha je nježniji izvor kofeina od kave.

Ako se želite odviknuti od kave, predlažemo da počnete s matcha prahom, a zatim prijeđete na upotrebu pola matche, pola moringe i na kraju samo moringe.

Hranjive tvari

Prema dobavljaču moringe Kuli Kuli, moringa sadrži više vlakana, proteina, kalcija, željeza, vitamina A, vitamina C i vitamina E nego matcha. Ali u bitci matcha protiv moringe, matcha pobjeđuje kada su u pitanju antioksidans EGCG i smirujuća aminokiselina L-teanin. Moringa ne sadrži niti jedno ni drugo.

Izvor: minimalistbaker.com

Tena Ožegić

Ostali članci