Vježbe za ublažavanje boli i tjeskobe

Kako biste se opustili, ublažili tjeskobu ili nervozu te olakšali bolno stanje, iskušajte ove vježbe

1)

Lezite, stavite ruke na trbuh i zatvorite oči. Zamislite da su vam ruke teške i da imate balon u trbuhu. Udahnite kao da pokušavate napuhati balon pa ga izdahom do kraja ispraznite. Ponovite to 4 do 5 puta. Nakon toga stisnite šake i zgrčite se u položaj fetusa zamišljajući da ste pupoljak. Udahnite i polako otvarajte latice, raširite ruke i noge. Ova vježba jednako pomaže djeci i odraslima.

2)

Noću se neki znaju buditi s osjećajem da nemaju zraka, a pritom su zgrčeni. Znak je to da im se podsvijest s nečim bori. Patite li i vi od takvih tegoba, lezite na leđa, podmetnite jastučić u razini lopatica, raširite ruke i dišite. Neka vam glava padne unatrag, no nemojte tako zaspati. Ova vježba otvara pluća.

3)

Sjednite na mirno mjesto i dišite normalno. Kad udišete, predočite si kako vam zrak putuje od nosa, kroz grlo, do trbuha, pupka, zdjelice. Obojite u mislima zrak u plavo (plava boja smiruje) i neka se prolaz za zrak sa svakim udahom širi. Ne forsirajte disanje. Udišite na nos, izdišite na usta.

Iva Jerković

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensa.hr

Preporučujemo

Ostali članci