Vježbanje prema emocijama

Ne možete li se odlučiti za tjelesnu aktivnost, vrstu tjelovježbe odaberite prema tome čega trebate manje ili više u životu

Za smanjenje stresa... zaplešite
Ako ste pod stresom ili se loše osjećate, uhvatite partnera pod ruku pa zaplešite! U časopisu Journal of Applied Physics znanstvenici su naveli da partnerov dodir, u kombinaciji s dobrom muzikom, trenutačno oslobađa od stresa. Plesanje stimulira proizvodnju hormona sreće, a ujedno smanjenje razine hormona stresa. Stoga, upišite sebe i dragoga na tečaj tanga ili s prijateljicama odjurite u diskoteku.

Za bolji san... iskušajte pilates
Jedno brazilsko istraživanje pokazalo je da su ispitanici koji su dva puta tjedno vježbali pilates tijekom dvanaest tjedana osjetili značajna poboljšanja u kvaliteti spavanja (bolji i dublji san). Razlog tomu jest naporan trening cijelog tijela, ali i to što pilates djeluje poput aktivne meditacije, fokus na trbušno disanje prilikom vježbanja pomaže da se opustite, te smireno i umorno utonete u san.

Za više energije... vozite bicikl
Samo 20 minuta vožnje bicikla, čak i onog sobnog, značajno će podići razinu vaše energije, i to trenutačno! Prema američkom istraživanju, koje je trajalo šest tjedana, ispitanicima, koji su tri puta tjedno biciklirali po 20 minuta, utvrđen je porast energije za 20 posto i smanjenje osjećaja umora za čak 65 posto.

Za povećanje koncentracije... iskušajte trening snage
Umjesto šalice kave, za bolju koncentraciju uzmite utege. Trening s utezima može poboljšati kognitivne funkcije, posebno one izvršne koje su odgovorne za planiranje, organiziranje i fokusiranje na zadatak. Iako znanstvenici još pokušavaju dokazati vezu između teretane i koncentracije, treneri smatraju da tajna leži u usredotočavanju na tehniku. Spori, ponavljajući i jednostavni pokreti zahtijevaju koncentraciju, tako da ujedno služe kao lagani trening tog dijela mozga.

Vesna Ercegović

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensa.hr

Preporučujemo

Ostali članci