Pilates kod kuće - istezanje kralježnice

Vježbama kojima djelujemo na povećanje mobilnosti i fleksibilnosti kralježnice djelujemo i mnogo dublje nego što mislimo

Bol u donjem dijelu leđa signalizira što nam se u životu događa

Svaki kralježak ima pripadajući dio tijela, odnosno organ s kojim je u korelaciji. Na tom principu zasnivaju se i različite orijentalne dijagnostike. Kada bilo koji od njih ne funkcionira pravilno, dolazi do problema ne samo na tom kralješku, već se prenosi i na ostatak kralježnice, a energetski i na pripadajući organ. 

Kralješci su kao tipke klavira. Kada je klavir dobro ugođen, daje nam lijepe zvuke i prekrasnu melodiju. Za svaki naš organ, mišić će poslati poruku određenim dijelovima naše kralježnice. Živci koji hrane zglobove i mišiće kralježnice vrlo često su u spazmu, a mi to onda osjećamo kao smanjenu mogućnost kretanja ili bol, jer se ne dovode i ne odvode dovoljne količine hranjivih sastojaka do tkiva, pa se samim tim i signal slabije prenosi dalje do pripadajućeg – srodnog organa.

Bol u donjem dijelu leđa vrlo često može biti povezana s problemima digestivnih ili reproduktivnih organa. Može značiti i nagomilani stres ili razdoblje velikih odluka u životu. Ta nas bol tjera da usporimo: jedan od glavnih simptoma boli u leđima je da se sporije tj. teže krećemo. Vježbama kojima djelujemo na povećanje mobilnosti i fleksibilnosti kralježnice djelujemo i mnogo dublje nego što mislimo.

vježba pilatesZauzmemo položaj stola, tako da su nam dlanovi ispod ramena, a koljena ispod kukova. Dišemo duboko – udah na nos, a izdah na poluotvorena usta – da imamo osjećaj da je zrak koji izdišemo topao, a ne hladan.

vježba pilates

Otvaramo se u prsnom pojasu, trudeći se da glavu bradom ne guramo gore, već da izdužujemo vratni dio kralježnice i otvaramo prsni dio. Prilikom izdisaja podvlačimo istovremeno zdjelicu pod sebe, a bradu na prsnu kost. Kao da imitiramo mačku. Ponovo se vraćamo u početni položaj i ponavljamo 8-10 puta, vodeći računa da tempo izvođenja vježbe bude istovremeno i tempo disanja.

vježba pilates

Tamara Ratković

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensa.hr

Preporučujemo

Ostali članci