Vođena meditacija: Buđenje ljubavi prema sebi

Kako bi mogli s drugima podijeliti najčišći oblik ljubavi i nježnosti najprije moramo prihvatiti sebe - probuditi osjećaje ljubavi i nježnosti prema samom sebi. U tome će vam pomoći meditacija 'Loving kindness' koju vodi mindfulness stručnjakinja Dubravka Fazlić

Razotkrijte ljubav prema sebi kako biste je mogli pružati drugima

Svi unutar sebe gaje neku vrstu ljubavi prema sebi. Neki više, neki manje. Kod ovih potonjih ti osjećaji mogu biti zatomljeni i prikriveni. Možda nisu naučili kako osvijestiti i primjenjivati ljubav prema sebi. Možda im je govoreno da je ljubav prema sebi sebična. Neke su pak učili da uvijek moraju prvo zadovoljiti tuđe osjećaje i potrebe, a potom svoje.

Svatko od nas ima svoj put, ali svatko od nas može u sebi iznova osvijestiti i razviti osjećaj ljubavi i nježnosti prema sebi. U tome uvelike pomaže meditacija buđenja ljubavi i nježnosti prema sebi (eng. loving kindness meditation).

Cilj ove meditacije je razvoj osjećaja ljubavi i nježnosti prema sebi, kako bi na nježan način pustili da iz nas proteče put ljubavi.

Istraživanja pokazuju da ova vrsta meditacija donosi mnoge benefite. Postajemo manje kritični prema sebi, povećava nam se osjećaj ljubavi prema sebi, smanjujemo osjećaj pristranosti prema drugima, povećava se empatija i suosjećanje, jasnije postavljamo granice, postajemo psihički otporniji, povećava se aktivnost u glavnom komunikacijskom kanalu između mozga i crijeva - živcu vagus – koji igra vitalnu ulogu u održavanju opće dobrobiti osobe.

Prakticirajte meditaciju svakodnevno tijekom tri tjedna. Nakon meditacije pišite dnevnik i pratite promjene. I uživajte u buđenju ljubavi i nježnosti unutar sebe.

Dubravka Fazlić, mindfulness stručnjakinja

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensa.hr

Ostali članci