Vježbe koje će vam olakšati radni dan

Kako sve više ljudi radi od kuće, radni stol nam se nalazi na svega par koraka od kreveta. Sve manje šećemo, a sve više sjedimo. Ako već osjećate bol u leđima ili vratu, jedan je od najčešćih simptoma sjedilačkog načina života, iskušajte ove jednostavne vježbe koje možete raditi za radnim stolom.

Dugotrajno sjedenje ima loš utjecaj na naše držanje, metabolizam i zdravlje. Ovim jednostavnim vježbama, ako ih izvodite svakodnevno, možete spriječiti negativni učinak rada u uredu i tegobe koje se javljaju vezano za uredski posao: bolovi u vratu ili lumbalnoj kralježnici, umorne oči, skraćene zadnje lože, opušten trbuh, gomilanje masnih naslaga...

Idealno bi bilo, ako možete, vježbe napraviti 2-3 puta dnevno kada osjetite potrebu. Već nakon nekoliko dana primijetit ćete veliku promjenu a ako ćete ih izvoditi svakodnevno, Maja Ranogajec, zagrebačka učiteljica joge i EFT praktičarka, tvrdi da više nećete osjećati neugodne simptome sjedilačkog života.

 

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensa.hr

Ostali članci