Po stresom ste? Isprobajte STOP

Mindfulness terapeutkinja Dubravka Fazlić predlaže jednostavnu vježbu s kojom stvaramo prostor u danu za brisanje negativnih misli iz zabrinutog uma i koja može ublažiti negativne učinke stresa

Zaustavite se što god radili

Onaj trenutak kada vas šef nazove i osjetite knedlu u grlu, primite poruku i trbuh vas zaboli i kada vaše misli krenu u smjeru najgoreg scenarija - upravo u tom trenutku - sjetite se primijeniti ovu mindfulness vježbu koja će vam pomoći stvoriti prostor u kojem promatrate i vladate svojim osjećajima i koja vam dopušta da pristupite svim svojim resursima. S dugotrajnom praksom, ova vježba pomaže razviti emocionalnu inteligenciju i fleksibilnost, vještine koje su nam potrebne za svladavanje izazova.

Formula relaksirajuće tehnike "S.T.O.P." je jednostavna i bazira se na njezinom akronimu: S -Stop (zaustavite se); T - Take a breath (spojite se sa svojim dahom); O - Observe (primijetite što se događa, unutar i oko vas); P - Proceed (nastavite raditi s onim što ste radili prije vježbe).

Dubravka Fazlić

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensa.hr

Ostali članci