Borite se s negativnim mislima i problemima? Iskušajte Ganpati meditaciju, vaša sreća će se promijeniti

Smatra se da Ganpati meditacija izvlaći svu našu negativnost, izglađuje naše svakodnevne probleme i stvara pozitivno sutra. Iskušajte je kod kuće uz video instrukcije zagrebačke učiteljice kundalini joge

Temelji za pozitivno sutra

Ganpati meditacija djeluje tako da vam daje novu energiju i polet za novi početak i to onda kada vam se čini da ništa drugo ne djeluje i da nema rješenja za vaše probleme, ma kakvi oni bili.

Ova prekrasna meditacija briše sve vaše negativne stavove i osjećaje iz prošlosti i sadašnjosti koje nosite u sebi, balansira sve vaše svakodnevne probleme i stvara vam temelje za pozitivno sutra. Ona će promijeniti vašu sreću i omogućiti vam protok napretka i prosperiteta.

Kako prakticirati

Sjednite na pod s prekriženim nogama ili u lotus pozu, uz laganu jalandara bandu (stisnite dio u predjelu pete čakre), kralježnica je ravna. Na početku otpjevajte ili izgovorite tri puta uvodnu mantru za ulazak u kundalini energiju: "Ong Namo Guru Dev Namo".

Oči su 1/10 otvorene. Fokus je na točki između obrva.

Ruke ispružite na koljenima a prstima oblikujte Gyan mudru (spojite palac i kažiprst).

Na jedan udah izgovarajte sljedeću mantru: "Saa –Taa-Naa-Maa  Raa-Maa-Daa-Saa  Saa-Say-So-Hung".

Palac simbolizira Gurua, kažiprst-znanje, mudrost i povjerenje u sebe, srednji prst uravnotežuje emocije, prstenjak simbolizira vašu vitalnu životnu energiju, a mali prst označava sposobnost komunikacije.

Ganpati krija se izvodi u tri dijela:

1. Mantra

Na jedan udah izgovara se cijela mantra, dok istovremeno dotičete vrhove prstiju na svaku riječ mantre (vrh palca spajamo s kažiprstom na Sa, vrh palca spajamo sa srednjim prstom na Ta, zatim vrh palca spajamo s prstenjakom na Na i vrh palca spajamo s malim prstom na Ma, i tako ponavljamo na izgovor svake riječi mantre). Koristite monotoni glas za mantru. Prakticirajte do 11 minuta.

2. Istezanje

Duboko udahnite i zadržite dah. Pomaknite tijelo u lagani twist i istežite se. Istegnite svaki dio tijela: glavu, torzo, ruke, leđa, trbuh i ruke. Zatim moćno izdahnite. Ponovite 5 puta.

3. Meditacija

Ponovno sjednete uspravne kralježnice. Zatvorite oči i usmjerite pogled u vrh nosa. Meditirajte u tišini sljedeće tri minute.

Za kraj udahnite duboko i zadržite disanje 30 sekundi dok istovremeno gibate tijelo i rotirate ga kao da vam tijelo prolazi kroz grčeve, istežući svaki mišić. Stisnite svaki mišić, od glave, vrata i lica, sve do nožnih prstiju. Zatim izdahnite. Ponovite 3 puta.

Zatim ponovno udahnite, mirno sjedite i koncentrirajte se na vrh nosa 20 sekundi. Izdahnite i opustite se. Na kraju otpjevajte ili izrecite mantru Sat Nam.

Iz nemogućeg u moguće

Ova lijepa i moćna meditacija ima i svoju povijest. Naziv je dobila po hinduističkom Bogu znanja i sreće, Ganeshi, a drugi naziv za Ganeshu je Gunpati. Ganesha je prikazan kao okrugli čovjek s glavom slona koji jako vješto balansira s ogromnim tijelom i jaše na štakoru, prenoseći tako poruku da se ovom meditacijom može učiniti i ono nemoguće mogućim. Upravo štakor predstavlja kvalitetu i moć prodiranja svugdje kroz život i može doći na gotovo svako mjesto gdje želi.

Dakle, Gannesha može znati sve i može se izboriti sa svim blokadama, što je i učinak ove meditacije. Očistiti sve blokade iz vlastite karme i krenuti dalje u život stvarajući svoje bolje sutra. Ova krija meditacija omogućuje vam da otpustite vezanosti za um i utjecaj prošlih radnji, kako biste mogli stvoriti i živjeti ispunjen život. Mudrost i mudri izbori u životu daju vam sreću, za što će se pobrinuti upravo Ganesha.

Dragica Kopjar, učiteljica kundalini joge

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensa.hr

Ostali članci