Kako odmoriti oči i popraviti vid jogom za oči

Bilo da želite odmorite oči umorne od gledanja u računalo ili biste voljeli smanjiti dioptriju prirodnim putem, iskušajte jogu za oči

Prema nekim podacima, prosječna odrasla osoba koristi mobitel tri sata na dan. To je oko 45 dana godišnje. I to se odnosi samo na gledanje mobitela, da ne spominjemo još druge ekrane kojima smo okruženi.

Za to vrijeme, oči se naprežu i mogu uzrokovati neke od sljedećih simptoma: natečenost, umor, svrbež, peckanje, pretjeranu osjetljivost na svjetlost, zamagljen vid ili glavobolju. U svemu tome, može pomoći joga. Točnije, joga za oči.

Za razliku od asana tipičnih za ovu drevnu, produhovljenu tjelovježbu, joga za oči je set relaksirajućih vježbi koje možete prakticirati bilo kad tijekom dana da biste poboljšali fleksibilnost očnih mišića i ojačali fokus.

Joga za oči, tvrde jogiji, može pomoći i poboljšati vid, bilo da ste kratkovidni, dalekovidni ili imate neke druge tegobe vezane uz oči.

Kako prakticirati jogu za oči, pogledajte u ovom videu.

Magda Dežđek

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensa.hr

Ostali članci