Sve slasti bundeve

U jeku smo sezone bundeva, stoga ne propustite uživati u ovom vrlo hranjivom i lako probavljivom povrću koje sadrži najraznovrsnije vitamine, minerale, visokovrijedne masnoće, bjelančevine i aminokiseline

Bundeva prija sirova, kuhana ili pečena, te je savršena namirnica za pripravu pirea, juhe, namaza, složenca, kolača, kompota, marmelade, soka, smoothieja... Osobito lijepo izgledaju jela poslužena u izdubljenoj sirovoj ili pečenoj bundevi kao prirodnoj „zdjeli“.

  • Pulpa, odnosno pire bundeve, može poslužiti kao vezivni sastojak u veganskim jelima koja ne sadrže jaja, vrhnje, maslac i slično. Dodavanjem bundevina pirea postiže se bogatiji volumen, tekstura i sočnost jela.

Kako napraviti pire od bundeve

  • Okus bundeve odlično nadopunjuju razni začini i začinsko bilje, npr. kadulja, majčina dušica, lovor, peršin, đumbir, muškatni oraščić, cimet...
  • Koštice bundeve prvorazredne su prirodne grickalice, a prikladne su i za oplemenjivanje kruha, variva, namaza...
  • Ulje bundevinih koštica dat će salatama i juhama jedinstvenu „prženu“ aromu. Izvrsno je za pripremu salatnih dresinga – na primjer, pomiješajte ga s jabučnim octom, dijon senfom, morskom solju i paprom.

bundeva

Ivana Vodogažec

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensa.hr

Preporučujemo

Ostali članci