"Prosoto" s bučom

Proso – visokovrijedna bezglutenska žitarica, bogata magnezijem, željezom, vitaminima B-grupe, bjelančevinama, vlaknima – skuhano je s bučom poput rižota u lako probavljivo, a dovoljno zasitno jelo za hladne dane

200 g prosa

800 g buče (najbolje hokkaido)

2 žlice ekstradjevičanskoga maslinova ulja

grančica ružmarina ili 2 žličice sušenoga

soli po ukusu

po želji malo kajenskog papra ili smrvljenog peperoncina

 

Proso isperite tekućom vodom. Buču očistite te je narežite na kockice. U širok lonac ulijte maslinovo ulje te na njemu kratko popržite proso. Dodajte narezanu buču i nasjeckani ružmarin te lagano posolite i, ako želite, pospite s malo kajenskog papra ili smrvljenog peperoncina. Prelijte šalicom vruće vode (ili povrtnog temeljca) te nastavite kuhati pola sata, dolijevajući vruću vodu (ili temeljac) kad je proso potpuno upije. Na kraju kuhanja tekućina mora biti potpuno apsorbirana. Poslužite vruće.

Patricia Lucija Tomasović

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensa.hr

Preporučujemo

Ostali članci