Jeste li probali kaki?

Kaki ili kaki jabuka bogata je vitaminom A, a sadržava i kalij, kacij, željezo i vlakna koja blagotvorno djeluju na probavu. Osim toga, od njega možete napraviti osvježavajuću kremu

Šetnja ispod krošnji ovog drveta spada u najljepše vizualne doživljaje jeseni. Uz to što je veoma lijepa, ova voćka zanemarena u prehrani iznimno je zdrava. Zbog toga je u kraju iz kojeg potječe, Mandžuriji, nazivaju i hranom bogova. Kaki ili japanska jabuka bogata je vitaminom A, a sadržava i kalij, kacij, željezo i vlakna koja blagotvorno djeluju na probavu.

Uzgajivači kakija preporučuju da ujesen u plodovima uživate samo vizualno, a da ih uberete s prvim mrazom jer su tada najukusniji. Kaki se okusom odlično slaže s drugim voćem. Oguljen i narezan na kriške, poslužite ga s medom, grožđicama, sokom od limuna i nasjeckanim orašastim plodovima (lješnjaci, orasi i sl.).

Ili od četiri smiksana kakija, 2 dl tučenog slatkog vrhnja, korice naranče i cimeta izradite finu osvježavajuću kremu.

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensa.hr

Preporučujemo

Ostali članci