Palačinke od heljde

Heljda se polako, ali sigurno vraća u našu prehranu. Ne sadrži gluten, bogata je bjelančevinama veoma sličnim onima u mesu, hranjiva i zdrava. Isprobajte recept za palačinke od namočene heljde

Šalicu heljde prelijte s dosta vode i ostavite da stoji 24 sata. Ocijedite vodu od namakanja (bit će sluzava i to je normalno). Isperite i ocijedite. Prebacite heljdu u blender i dodajte oko pola šalice vode te sameljite do ujednačene smjese za palačinke. Dodajte još malo vode, ako je smjesa gusta. Smjesu prelijte u posudu i opet je ostavite na sobnoj temperaturi, poklopljenu, da stoji 12 sati ili dulje.

Prije pečenja palačinki, dodajte u smjesu 2-3 razmućena jaja, 1/2 šalice mlijeka (ili bademova mlijeka, ili vode) te prstohvat sode bikarbone i prstohvat soli. Ako ćete jesti slatke palačinke, možete dodati i malo burbon vanilije. Zagrijte ghee maslac, kokosovo ulje ili svinjsku mast u tavi za palačinke, pa pecite tanke ili deblje palačinke, prema ukusu.

Nikola Pešić

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensa.hr

Preporučujemo

Ostali članci