Može li čips biti zdrav? Kažu da može, ako umjesto krumpira stavimo jednu drugu namirnicu...

Za ovu ukusnu i zdravu grickalicu potreban vam je samo jedan sastojak!

Potrebno:

  • Ribež, gulilica povrća ili praktični nož
  • Pećnica ili dehidrator
  • Đumbir

Postupak pripreme

  1. Započnite ljuštenjem korijena đumbira, a zatim oguljeni đumbir tanko narežite pomoću ribeža, gulilice za povrće ili, ako nemate ništa drugo, nožem.
  2. Stavite kriške na pleh obložen papirom za pečenje ili pladanj za dehidrator. Pazite da se ne preklapaju.
  3. Pecite u pećnici na 80°C oko 2 sata. Za najbolje rezultate postavite pleh za pečenje na najnižu rešetku i ako primijetite da kriške đumbira počinju smeđiti, lagano otvorite vrata pećnice.
  4. Provjerite suhoću za otprilike 1,5 sata - ovisno o debljini i udjelu vode, kao i o vašoj pećnici, đumbiru će možda trebati manje ili više vremena.
  5. Ako koristite dehidrator, đumbir dehidrirajte na 40 °C oko 4-5 sati.
  6. Đumbir je spreman kad je hrskavo suh i lako možete prelomiti komadić na dva dijela.
  7. Čips od đumbira sada je spreman i može se začiniti raznim biljem i začinima kao što su med, cimet ili kajenski papar, neposredno prije jela.

Prilagođeno s: alphafoodie.com

Tena Ožegić

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensa.hr

Ostali članci