Vježbanje koje ne opterećuje nego usrećuje

Stalna i umjerena aktivnost čuva zdravlje i u dubokoj starosti, evo što to znači "stalna i umjerena"...

Krećite su umjereno, ali redovito
Današnji stogodišnjaci nisu trčali maraton ili išli na fitnes. Kretanje je za njih bilo dio svakodnevice i uvijek ima namjenu. Idite na posao ili u trgovinu pješice. Bitno je da se redovito krećete umjerenim tempom. Umjerena tjelesna aktivnost produljuje život.

Riješite se navika sjedilačkog načina života (barem nekih)
Umjesto da programe mijenjate daljinskim upravljačem (ako baš ne možete bez televizije), ustanite se da biste promijenili program. Garažna vrata otvarajte ručno tako da svaki put izađete iz auta. Zaboravite bežične telefone. Svaki puta kada zazvoni, otiđite do onoga sa žicom. Riješite se električnog miksera, ručno miješanje troši kalorije i na taj način vam produljuje život, a uz to je i zabavno posao podijeliti s drugima.

Radite u vrtu
Osim što smanjuje stres, rad u vrtu troši kalorije i jedna je od najučinkovitijih aktivnosti za održavanje zdravlja srca i krvnih žila. Više ćete biti na zraku i to će goditi kako umu tako i tijelu.

Družite se
Zbog ljudi ćete više izlaziti iz kuće i zbog toga ćete se više i kretati. I sljedeći put kada se budete s prijateljicom dogovarali za kavu, radije otiđite u šetnju parkom.

Vježbajte jogu, tai chi...
Razvit ćete stabilnost i snagu tijela, ojačati kosti i mišiće. Tako ćete ostati fleksibilni, snažni i manje skloni ozljedama.

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensa.hr

Preporučujemo

Ostali članci