Dajte tijelu i mozgu predah u samo jednoj minuti - isprobali smo jednu vježbu!

Vaši se e-mailovi gomilaju, poruke vam ne prestaju stizati i rokovi se naziru. Rad može biti stresan za naš mozak, ali i tijelo

Jeste li pod stresom?

Ako osjećate da ste pod stresom, odvojite trenutak za skeniranje cijelog tijela. Rezultati bi vas mogli iznenaditi – stišćete li nesvjesno čeljust? Jesu li vam ramena napeta i podignuta prema ušima? Što kažete na vaše čelo, je li nabrano i oči vam se naprežu da biste bolje vidjeli zaslon?

Ako ste na bilo što (ili sve) od navedenog odgovorili "Da", isprobajte brzu vježbu somatskog oslobađanja koju je kreirala somatičarka Stephanie Rae. Ona nudi detaljne upute za opuštanje tijela u samo 60 sekundi.

"1 minuta samosvijesti može vam promijeniti cijeli dan i raspoloženje", kaže Rae.

Njena verzija jedna je od mnogih somatskih vježbi koje mogu pomoći u oslobađanju stresa i napetosti pohranjenih u našem tijelu. Podjednako sa somatskim vježbama - terminom koji je skovao pokojni dr. Thomas Louis Hanna, a odnosi se na polagane, nježne pokrete koji nas ostavljaju slobodnijima i smirenijima - ovi nas jednostavni savjeti prisiljavaju da osluškujemo svoje tijelo i dah kako bismo potaknuli opuštanje. 

Vježba somatskog opuštanja

1. Započnite opuštanjem čeljusti. "Čeljust nam je obično jedno od prvih mjesta na kojima se napinjemo", kaže Rae. “Opustite zube i opustite se. Dišite. Opustite se još više. Ponovo dišite. "

2. Zatim se spustite do ramena, spuštajući ih prema dolje i natrag dok pomičete vrat s jedne na drugu stranu kako biste oslobodili bilo kakvu napetost ili ukočenost.

3. Nakon toga istresite ruke, otvorite i zatvorite šake i ispružite prste. "Otpustite sav višak energije!"

4. Zatim prijeđite na oči, prevrćući ih s jedne strane na drugu i povremeno trepćući. Rae kaže da kad se usredotočimo ili uđemo "u zonu", možemo dobiti tunelski vid - doslovno. “Pomaknite oči. Lijevo-desno i gore-dolje ”, kaže Rae. "Ovo pomaže u sprječavanju migrene i glavobolje od napetosti."

5. Zatim isplazite jezik. To će vam pomoći da još manje stišćete čeljust dok opuštate ostale mišiće na licu.

6. Za posljednji korak, udahnite tri puta duboko trbuhom, udišući i izdišući u potpunosti. “Ovo je najbrži način da se ponovno povežete sa svojim tijelom i sobom. Gotovo odmah primijetit ćete jasniji um i manje napetosti ”, kaže Rae.

E-mailovi, zaostaci, rokovi - sve će to proći u redu. Dajte tijelu i mozgu predah u samo jednoj minuti.

Izvor: wellandgood

Tena Ožegić

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensa.hr

Ostali članci