Terapija poezijom: Otkrijte svoje emocije u stihu

Pisanje poezije zahtijeva da budemo otvoreni i iskreni prema svojim osjećajima kako bismo ih mogli pretočiti na papir. To je prvi korak do iskrenog izražavanja svojih emocija i otkivanja svojih dubina. Iskušajte blagotvornu terapiju poezijom uz pomoć ovih nekoliko savjeta za početnike...

Kada ste posljednji put čitali poeziju? Čitanje ili pisanje poezije donosi brojne dobrobiti: može vas potaknuti na razmišljanje, sanjarenje, razvoj vašeg unutarnjeg glasa te duhovni rast i razvoj.

Stihove domaćih i stranih autora možete čitati svakog četvrtka u našoj rubrici Poezija sa Sensom, a možete se i sami okušati u pisanju, uzeti olovku u ruke i povezati se sa svojom kreativnom stranom. Za početnike donosimo nekoliko savjeta:

1. Uvijek sa sobom imajte malu bilježnicu u koju ćete bilježiti zanimljivu misao, opservaciju ili intrigantno pitanje koje raspiruje vašu kreativnost.

2. Pronađite temu ili početnu rečenicu postavljajući si nekoliko pitanja: Što vas plaši? Što vas oduševljava? Što vas intrigira? Što cijenite u vezi s onim tko ste i drugima? Što najstrastvenije osjećate? Zašto plačete?

3. Zaboravite na perfekcionizam, zaboravite da pišete pjesme koje moraju izgledati ili zvučati na određeni način. Pišite na isti način kako i govorite i ne birajte komplicirane riječi koje u razgovoru ne biste koristili.

4. Isprobajte „slobodno pisanje“ koje je popularizirala Julia Cameron u svojoj knjizi Umjetnikov put. Idealno vrijeme je ujutro odmah nakon buđenja. Pišite pet minuta bez prestanka, sve što vam padne na pamet. Zatim pročitajte i potražite „dijamante“, a možda ćete nakon malo uređivanja čak i sročiti pjesmu.

Poželite li svoje male umjetničke uratke podijeliti sa svijetom, pošaljite nam ih na email sensaklub@adriamedia.hr. Najbolje ćemo objaviti u našoj rubrici Poezija sa Sensom!

Magda Dežđek

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensa.hr

Ostali članci