Sitnice zbog kojih ćete se osjećati još bolje kod kuće

Kad smo suočeni s preprekom, kao što je ova ozbiljna s kojom se sada susrećemo, umjesto razmišljanja o tome kako bi se stvari mogle pogoršati, promišljanje o pozitivnim koracima koje možemo poduzeti, podići će našu razinu sreće.

Ovih nekoliko savjeta pomoći će vam da budete pozitivniji i osjećate se sretnije. Možete ih zapisati na post-it papiriće i nalijepiti na nekoliko mjesta u svom domu kao podsjetnike:

  • Ne potiskujte negativne misli. Kad vas obuzmu negativne misli, ne pokušavajte ih potisnuti, to nije dobro za vaše tijelo. Umjesto toga, osvijestite takve misli, mirno ih pustite da prođu pa se usmjerite na pozitivnu misao.
  • Promatrajte nebo. Trenutno nije preporučljivo puno izlaziti van, ali uvijek možete s prozora promatrati oblake, nebo ili stabla koja se nalaze u blizini vašeg doma. Dopustite prirodi da vas smiri.
  • Uzmite pauzu. Ako radite od kuće, odvojite vrijeme za pauzu i shvatite to ozbiljno - potrebna vam je! Za vrijeme pauze radite nešto što vas veseli.
  • Osvrnite se oko sebe. Vidite li kakav lijepi prizor koji biste mogli fotografirati? Netko ima smiješan izraz lica, na nebu je o oblak koji izgleda kao delfin, u vašoj kavi je pjena formirala neobičan oblik? Pošaljite fotografiju prijatelju da i njemu izmamite osmijeh na lice.
  • Dišite. Svakog dana, odvojite tri minute da neometano i u miru usmjerite pažnju na svoje disanje. Udahnite polako tri sekunde, zadržite dah jednu sekundu, pa izdahnite brojeći do pet. Vizualizirajte pritom kako se svakim vaših izdahom oslobađa napetost i stres iz vašeg tijela.
  • Smijte se što češće. Ako je moguće, pogledajte komediju ili animirani film. Smijeh smanjuje stres, snižava razinu kortizola, tjera nas da izdahnemo zrak koji se nalazi u plućima i udahnemo novi, svježi.
  • Budite avanturistični. Američki psiholog Fred Bryant, stručnjak za uživanje, savjetuje poduzimanje 'avanture za uživanje'. Ona može biti bilo što - kratka šetnja ili fini obrok, a važno je da učinite sljedeće tri stvari. Prvo, razmislite kako će to biti jedno divno iskustvo; tijekom svoje 'avanture', usredotočite se na korištenje svih pet osjetila, a na kraju se osvrnite na događaj, izrazite svoje emocije i podijelite iskustvo s nekim.
  • Zahvalite. Pomislite na pet stvari na kojima ste zahvalni. U teškim vremenima kao što je ovo kroz koje trenutno prolazimo, nije lako uočiti na čemu bismo mogli biti zahvalni, ali potrudimo li se, uvijek ćemo nešto naći. Još bolje će vam činiti da ono na čemu ste zahvalni zapišete na papir.

Izvor: www.forbes.com

Pripremila: Snježana Krčmar

Ostali članci