Plaža - najljepši prirodni wellness centar

Efekt saune, vodena shirodara, talasoterapija... Uz kanticu, prskalicu i bocu za vodu boravku na plaži možete dodati elemente wellnessa i dobiti maksimalni užitak i korist

Instruktor primijenjene kineziologije i wellness terapeut Dan Šercar pomogao nam je savjetima da vrijeme provedeno na plaži pretvorimo u vlastiti wellness centar. Prednosti plaže u odnosu na wellness centre, prirodni su ambijent, svjež zrak, obilje vode te mogućnost izbora izloženosti suncu ili hladu. S priručnim pomagalima kao što su kantica, prskalica ili boca za vodu možete napraviti pravi mali SPA centar. Ako ne ležite na ručniku nego na jastuku za napuhavanje, pijesku, stijeni ili ležaljci, vodu možete iskoristiti na nekoliko načina.

Efekt saune

Kardiovaskularni fitness, slično kao kod saune kada vrući uđete u hladan bazen, u nešto manjoj mjeri možete postići tako da vas netko ili sami sebe zapljuskujete vodom dok se sunčate. Ugodnije je kad to radi netko drugi, a vi samo ležite. Najprije se ugrijte ležeći na suncu. Procijenite do koje mjere možete podnijeti razliku između temperature kad vas netko zapljusne s jednom ili nekoliko kanti vode.

Vodena shirodara

Uobičajeno je na plažu ponijeti plastične boce s vodom. Od koristi će biti boce sa sportskim zatvaračem ili tzv. dudom. Iskoristite ih tako da napravite konstantan mlaz sličan onom iz kojeg se u ajurvedskoj masaži shirodara izlijeva ulje. Bocu okrenite naopako, objesite je iznad sebe, otvorite zatvarač i pustite da mlaz curi po tijelu. Konstantan mlaz opušta, masira i energetski stimulira točku na koju istječe. Vodu u bocama možete energizirati sunčevom svjetlošću. Za to su pogodne prozirne boce i bolje su staklene jer plastične boce zagrijavanjem mogu ispuštati toksine.

Morski SPA

Šum valova, topli dodir sunca i osjećaj bestežinskog plutanja neprocjenjivo je iskustvo opuštanja. Švedska studija pokazala je da plutanje na vodi potiče relaksaciju i smanjuje razinu stresnih hormona. Ne samo što plivanje opušta, njegove pozitivne učinke osjeća cijelo tijelo:

  • plivanje kao spoj aerobnog i anaerobnog načina vježbanja blagotvorno utječe na zdravlje
  • odlična je metoda za gubitak viška masnog tkiva uz zadržavanje i oblikovanje mišića
  • izvrsno održava pokretljivost, mišićnu snagu i kondiciju
  • poboljšava elastičnost zglobova čineći ih otpornijim na svakodnevne napore i opterećenja.

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensa.hr

Preporučujemo

Ostali članci