Mindfulness minuta koja vam baš treba: U 60 sekundi do ravnoteže i mira

U kovitlacu raznih obaveza najmanje što imamo na raspolaganju je vrijeme. No, za ovu antistresnu vježbu dovoljno vam je samo 60 sekundi - a možete je napraviti bilo gdje!

U kovitlacu raznih obaveza, bilo da jurite po gradu križajući stavke s to do liste ili skačete s jednog Zoom sastanaka na drugi, samo jedna promišljena minuta može vas vratiti u trenutak – ovdje i sada. Kako u tri koraka vratiti ravnotežu i mirnoću savjetuju Juliet Adams i Shamash Alidina u knjizi Mindfulness at Work For Dummies:

1. Centrirajte se (± 20 sekundi) Usmjerite pažnju na svoje noge, osjetite kako čvrsto stojite na zemlji. Zamislite da su vaša stopala korijenje duboko ukopano u zemlji, a da su vaše noge debla koja vas čvrsto drže na mjestu.

2. Osvijestite što se događa (± 20 sekundi) Usmjerite svoju pažnju na sadašnji trenutak, na sve što se događa unutar i oko vas: misli, zvukove, mirise ili tjelesne osjete, dovoljno je da ih osvijestite, bez prosuđivanja.

3. Napravite svjesnu pauzu (± 20 sekundi) Sada pažnju usmjerite isključivo na disanje. Osjetite kako dah ulazi i izlazi iz vašeg tijela. Ako se misli pojave, ne vežite se uz njih, samo ih pustite da prođu.

Nakon vježbe razmislite o tome kako se osjećate. Osjećate li se drugačije nego prije?

Sensa.hr

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensa.hr

Ostali članci