Kako je bilo na sajmu turizma PLACE2GO?

Na sajmu turizma PLACE2GO predstavio se časopis National Geographic Hrvatska u sklopu izložbenog prostora VisitUSA Croatia

Protekli vikend na turističkom sajmu PLACE2GO u Areni Zagreb, predstavio se časopis National Geographic Hrvatska na izložbenom prostoru VisitUSA Croatia. U sklopu događanja najpoznatiji popularno-znanstveni časopis u suradnji s agencijom EX-ALTO organizirao je radionice za djecu kako bi nadahnuo najmlađe posjetitelje, ali i ostale brojne posjetitelje.

A prije više od godinu dana u Hrvatskoj je osnovan VisitUSA Croatia. VUSA Croatia je savjetodavni odbor koji djeluje s ciljem promicanja putovanja u Sjedinjene Američke Države. VUSA Croatia je u sklopu turističkog sajma PLACE2GO u Areni Zagreb organizirao B2B radionicu za tour-operatore, putničke agencije, avio-kompanije i medije koji su zainteresirani za organizaciju putovanja u Sjedinjene Američke Države ili promociju destinacija SAD-a. U nastupu VUSA Croatia na PLACE2GO sajmu osim časopisa National Geographic Hrvatska sudjelovali su i skijaške destinacije Aspen i Vail koje je predstavio TravelAdvisor, kao tour-operator Mondo Travel, Sunčana Vura – Work&Travel te Air France KLM kao trenutno najpovoljniji avioprijevoznik za veliki broj destinacija u SAD.

Povodom radionice najavljen je i prvi direktni let za SAD, Philadelphia-Dubrovnik, prvi takav od osamostaljenja Hrvatske države, koji će krenuti u lipnju ove godine. ”Direktan let između SAD-a i Hrvatske šalje snažnu, pozitivnu poruku turističkom sektoru. Nadam se kako će svi direktni letovi ovog ljeta biti puni te kako će voditi ka uvođenju novih direktnih linija, stvarajući dodatna turistička i poslovna putovanja.” – istaknuo je Veleposlanik SAD u Hrvatskoj, W. Robert Kohorst.

Navedeni je let tek sezonskog tipa, a VisitUSA Croatia radi na uspostavljanju stalne zračne povezanosti Hrvatske i SAD-a, prije svega na relaciji Zagreb-New York, jer će tek ta linija značajnije potaknuti putovanja iz Hrvatske u SAD. “Hrvatska je definitivno regionalna turistička velesila i tu okolnost moramo iskoristiti za nametnuti se kao lider u outgoing ponudi s regionalnim ishodištem u Hrvatskoj. Prva B2B radionica VisitUSA Croatia pod pokroviteljstvom BRAND USA čini se kao mali korak u tom smjeru, ali svi putnici znaju kako i najduže putovanje počinje prvim korakom.” – zaključio je Goran Rihtarić, izvršni predsjednik odbora VisitUSA Croatia.

Kako je bilo na sajmu turizma pogledajte ovdje.

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensa.hr

Preporučujemo

Ostali članci