Promo

Garnier pokreće Green Beauty Inicijativu

Očekivanja potrošača su se promijenila - ljudi žele brandove kojima mogu vjerovati, koji su transparentni i koji se istinski trude postati boljima pogotovo kada se radi o njihovom utjecaju na planetu*. U tom smjeru ide Garnierova Green Beauty inicijativa koja teži pomoći potrošačima da donesu bolje održive izbore u trenutku kupovine

Životna sredina, zdravlje, socijalna zaštita i briga za njih su danas važniji nego ikada. Događaji bez presedana u posljednjih nekoliko mjeseci su u centru pažnje stavili i ulogu brandova u današnjem društvu. Očekivanja potrošača su se promijenila - ljudi žele brandove kojima mogu vjerovati, koji su transparentni i koji se istinski trude postati boljima pogotovo kada se radi o njihovom utjecaju na planetu.*

Garnier je posvećen održivom razvoju već godinama, čemu u prilog svjedoči proizvodnja sve više prirodnih formula korištenjem održivih sastojaka kao i sastojaka dobivenih „poštenom trgovinom“, a čak je Garnier prvi brand koji je masovno popularizirao organske proizvode na masovnom tržištu proizvoda za njegu kože. Sada Garnier želi ići dalje i promijeniti način na koji funkcionira industrija ljepote i bude na čelu ovih promjena u ime svih nas.

Green Beauty inicijativa

 

Garnierova Green Beauty inicijativa je potpun i cjelovit pristup održivosti. Cilj ove inicijative je da radikalno smanjenje globalnog utjecaja brenda branda na životnu okolinu i to do 2025. godine ispunjavajući ove zacrtane ciljeve:

Svi Garnier proizvodi bit će proizvedeni bez korištenja takozvane nereciklirane plastike (djevičanske plastike - Virgin Plastic)

- Pakiranje svih proizvoda bit će reciklabilnoe, razgradivoe ili višekratnoe

- Sve Garnier tvornice imat će neto nulto ugljični otisak

GARNIER-GreenBeauty-CRO-AO1x1-04

GARNIER-GreenBeauty-CRO-AO1x1-05

Garnierova Green Beauty inicijativa teži pomoći potrošačima da donesu bolje održive izbore u trenutku kupovine. Garnier također želi dodatno educirati potrošače o značajnim temama poput reciklaže preko svojih digitalnih kanala.

Transformacija lanca vrijednosti Garnier branda

Cilj Green Beauty inicijative je transformacija svake faze u lancu vrijednosti, smanjujući ili neutralizirajući utjecaj na okoliš u sljedećim područjima:

Plastika i Pakiranje:

-Do 2025.godine, Garnier će u potpunosti prestati koristiti takozvanu „nerecikliranu plastiku“ (Virgin Plastic) u svim svojim pakiranjima i tako umanjiti proizvodnju plastike za 37 tisuća tona svake godine**

-Do 2025.godine, sva Garnierova pakiranja bit će višekratna, reciklabilna ili razgradiva.

GARNIER-GreenBeauty-CRO-AO1x1-02

Proizvod i formule:

- Do 2022. godine, svi biljni i obnovljivi sastojci bit će prikupljeni iz održivih izvora

-Do 2025. godine, 100 % Garnier-ovih novih proizvoda će imati poboljšani utjecaj na okoliš.

Tvornice i proizvodnja:

- Do 2025. godine, Garnier će imati 100% neto nulti ugljični otisak, zahvaljujući uporabi obnovljivih izvora energije.

- Emisija ugljičnog dioksida u industrijskim postrojenjima već je smanjena za 72%***.

Održivi izvori sirovina i poštena nabava:

-Do 2025. godine Garnier će osnažiti 800 zajednica diljem svijeta u okviru Solidarity sourcing programa.

GARNIER-GreenBeauty-CRO-AO1x1-03

Izvještaj o napretku održivosti

Green Beauty inicijativa uključuje izvještaj o napretku na polju održivosti (Sustainability Progress Report), koji nudi potpunu transparentnost Garnierovih aktivnosti na ovom polju i njemu se javno može pristupiti preko globalne Garnier web stranice. Ovaj izvještaj pokazuje i to gdje se Garnier danas nalazi, predstavlja projekte koji su već sprovedeni pomoću stručnjaka i pokazuje na koji način će brand ostvariti ambiciozne ciljeve za 2025. godinu.

Etiketiranje proizvoda i informiranje o njihovom utjecaju na okoliš i društvo

Garnier će biti prvi brand koji će, u okviru velikog svjetskog programa L’Oréal za budućnost (L’Oréal for the Future), implementirati novo etiketiranje proizvoda i informiranje o njihovom utjecaju na okoliš i društvo (Product Environmental & Social Impact Labelling). Cilj je da se putem etiketa na proizvodima potrošači informiraju i o utjecaju tog proizvoda na okoliš i društvo, kako bi donijeli održivije izbore prilikom kupovine. Ovakav način označavanja rangira proizvod na osnovi njegove klase održivosti, na skali od A do E , gdje su proizvodi obilježeni oznakom „A“  najbolji u klasi. Za kreiranje ove skale, uzeto je u obzir 14 faktora utjecaja na okoliš poput: nabave, proizvodnje, transporta, korištenja i mogućnosti za recikliranjem. Ovaj način označavanja je prvi put isproban u Francuskoj na proizvodima za njegu kose, a označavanje Garnier proizvoda na ovaj način na web stranici će i u budućnosti biti dostupan i potrošačima širom svijeta.

U sklopu Green Beauty inicijative, a s ciljem podržati borbu protiv zagađenja plastikom, Garnier se na globalnoj razini udružio i s dvije nevladine organizacije: Ocean Conservancy (očuvanje oceana, usmjereni ka ekološkom utjecaju) i Plastics For Change („plastika za promjenu“ – usmjereni ka društvenom utjecaju).

GARNIER-GreenBeauty-CRO-AO1x1-06

Lansiranje Green Beauty inicijative bit će podržano i lansiranjem serije novih Garnier proizvoda.

Povodom lansiranja ove inicijative, Adrien Koskas, globalni predsjednik Garnier-a, je rekao:

„Green Beauty će transformirati način na koji poslujemo. Razvijen uz pomoć naših partnera, stručnjaka i kupaca, ova inicijativa naglašava naše ambicije na ovom polju koji su preduvjet za opipljive ciljeve. Obavezujemo se da ćemo umanjiti naš utjecaj na okoliš i uvesti inovacije kako bismo omogućili održivu budućnost. Bit će nam potrebno neko vrijeme ali Green Beauty će transformirati Garnier, a nadamo se i cjelokupnu industriju ljepote.”

* Edelman Trust Barometer 2020: Koronavirus specijalni izvještaj.

** Zasnovano na Garnier potrošnji plastike iz 2019. godine

***  Usporedba potrošnje iz 2019. i 2005. godine

Promo

Ostali članci