Ovaj protuupalni napitak za zdravlje crijeva trebate češće uvrstiti u svoju svakodnevicu

Sad kad su dani duži i sunce nas obasjava, potreba za o toplom jačom hranom uskoro će biti zamijenjene pićima i grickalicama za utaživanje žeđi. Iako se voda smatra jednim od najboljih načina za sprečavanje dehidracije i potporu ukupnom zdravlju, to naravno nije jedini napitak

Blagodati zelenog čaja s jasminom

Kad je raspoložen za nešto uzbudljivije od vode, integrativni gastroenterolog i član kolektiva mbg, dr. Marvin Singh, kaže kako je organski zeleni čaj od jasmina jedan od njegovih omiljenih napitaka dobrih za crijeva. Bio leden ili vruć, ispijanje jasminovog zelenog čaja čini više koristi vašem tijelu nego što možda mislite. 

Katehini u zelenom čaju, ponajviše epigalokatehin galat (EGCG), pružaju protuupalne prednosti. Također se pokazalo da se učinkovito apsorbiraju u gastrointestinalni trakt (GI), gdje ta ista svojstva koja moduliraju upalu mogu pomoći u upravljanju ili smanjenju rizika od GI poremećaja. 

Zajedno s antioksidantima, fitokemikalije u zelenom čaju pomažu u prehrani Akkermansia muciniphila, mikroba koji postavlja crijevne zidove.

Iako sve sorte zelenog čaja podržavaju zdravlje crijeva, Singh kaže da posebno voli zeleni čaj od jasmina zbog opuštajućeg cvjetnog mirisa. S obzirom na ono što je znanost otkrila o povezanosti crijeva i mozga, smirujuća svojstva čaja mogu ne samo umiriti želudac, već i um.

Zapravo, istraživanje to podupire: studije su pokazale da zeleni čaj može poboljšati raspoloženje i kognitivne funkcije. Točnije, pijenje samo pola šalice zelenog čaja smanjuje rizik od depresije i demencije.

Zaključak

"Zeleni čaj izvrsna je protuupalna tekućina, pogodna za mikrobiome, koja se može uključiti u vašu redovnu rutinu", kaže Singh. Da biste je učinili još ugodnijom i aromatičnijom, umjesto nje odlučite se za šalicu zelenog čaja od jasmina. Zbog povezanosti crijeva i mozga, mnoge hranjive tvari koje čine napitak dobrim za crijeva čine ga i dobrim za mozak. Osim toga, čaj se ubraja u vaš dnevni unos vode.

Izvor: mindbodygreen

Tena Ožegić

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensa.hr

Ostali članci