Anthony William: Kruške kao lijek za gušteraču (i izdaju)

Sastojci ovog voća važan su saveznik gušterače, organa u našem tijelu koji na sebe preuzima veći dio stresa kojemu smo izloženi. Slomljeno srce, iznevjerenost, izdaja i drugi oblici narušenog povjerenja također opterećuju gušteraču, kaže medicinski medij Anthony William u knjizi 'Hrana koja mijenja život'

Medicinski medij Anthony William - čovjek koji će vas šokirati

Iz dobro poznatoga para „jabuke i kruške“, kruške nekako uvijek ostaju u drugom planu, i to nezasluženo! Sastojci ovog voća važan su saveznik gušterače, organa u našem tijelu koji na sebe preuzima veći dio stresa kojemu smo izloženi. Ponekad, kad jedemo kombinacije pržene hrane, masnih jela, previše običnog bijelog šećera ili deserte zasićene masnoćama, zlostavljamo gušteraču, a da toga nismo svjesni.

Slomljeno srce, iznevjerenost, izdaja i drugi oblici narušenog povjerenja također opterećuju gušteraču. Kruške nam pomažu regenerirati tu zanemarenu i preopterećenu žlijezdu, smanjiti eventualnu upalu te djelovati preventivno protiv raka gušterače.

Važne i za rad probavnoga sustava

Kruške su fantastične i za rad probavnog sustava. Djeluju poput spazmolitika jer umiruju sluznicu želuca i crijeva; hrane dobre bakterije; izgladnjuju i ubijaju neproduktivne bakterije, parazite i gljivice; povisuju razinu klorovodične kiseline u želucu te tako olakšavaju probavu hrane; pridonose sprečavanju razvoja raka crijeva i želuca; smanjuju razinu loših kiselina koje proizvode sluz i patogene, kao što je bakterija Helicobacter pylori. One, također, obnavljaju sluznicu crijeva koju su bakterije oštetile ili zadebljale.

Malene granule u pulpi krušaka obiluju fitokemikalijama, mineralima u tragovima i aminokiselinama, kao što su valin, histidin, treonin i lizin. Minerali u tragovima i aminokiseline vežu se na otrove u tijelu, kao što je DDT, i pomažu da se izluče iz organizma. Sok krušaka, pak, zasićen je elektrolitima koji stabiliziraju razinu šećera u krvi. Osim toga, kruške su iznimna namirnica za mršavljenje te rajsko voće za jetru jer podupiru proces njezina čišćenja i zaustavljaju cirozu.

Plus:

  • Kruške u svim fazama procesa zrenja imaju svoju vrijednost. Kad je kruška tvrda i hrskava, bogata je vlaknima koja snižavaju razinu lošeg kolesterola i eliminiraju sluz iz tijela, kao i druge patogene i otpade iz crijeva. Miksana zrela kruška idealna je za osobe koje se oporavljaju nakon trovanja ili nekih drugih okolnosti kad ne smiju normalno jesti.
  • Kruške je najbolje jesti između doručka i ručka ili kasno popodne (neposredno prije večere). One su poput sredstva koje smanjuje tek i djeluju kao tonik za želudac koji smanjuje želju za slatkim i poriv za prejedanjem.

PEČENE KRUŠKE S CIMETOM I PREPRŽENIM ORASIMA
(za 2 - 4 osobe)
Mekane kruške pune toplog javorova sirupa i preprženih oraha jelo su koje umiruje i savršeno je za konzumiranje u hladnim zimskim danima. Miris cimeta koji se peče u pećnici ispunit će cijelu kuću toplinom, a krajnji će rezultat u svima probuditi osjećaj ugode i ispunjenosti. Ovu je slasticu nevjerojatno lako pripremiti, a jednako je vole i djeca i odrasli.
4 kruške, bilo koje vrste
2 žlice javorova sirupa
¼ šalice nasjeckanih oraha
½ žličice cimeta

Zagrijte pećnicu na 180 °C. Kruške po dužini prerežite na polovice i uklonite sjemenke. Položite polovice krušaka na pliticu za pečenje, korom okrenutom prema dolje. Svaki komad kruške premažite javorovim sirupom, premazujući cijelu površinu kruške i stavljajući malo veću količinu u sredinu. Orahe ravnomjerno raspodijelite u sredinu svake polovice pa pospite cimetom. Pecite 20 - 30 minuta, sve dok kruške ne omekšaju i iznutra budu posve pečene. Poslužite vruće iz pećnice i uživajte!

Pročitajte i druge recepte iz knjige 'Hrana koja mijenja život':

Datulje kao lijek za probavni sustav

Kupušnjačama protiv raka

Klice i mikrozelenje za hormonsku ravnotežu (i zauzimanje za sebe)

Recepti i fotografija: Iz knjige Anthonyja Williama ‘Medicinski medij: Hrana koja mijenja život’

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensa.hr

Ostali članci