Umjesto dijete - duboko disanje

Disanje ponovno stvara ono što dijeta može uništiti – povezanost uma i tijela. Vježbajte biti blagi prema sebi i osluškivati tijelo, ova će vam jednostavna vježba u tome pomoći

Vježbe disanja pomažu nam u osvještavanju mnogih aspekata života, pa i načina na koji jedemo. Svjesno disanje pomaže nam da se posvetimo onome što mislimo, osjećamo, radimo, uključujući i hranjenje. Kad vas obuzme neodoljivi nagon za, primjerice, čokoladom, osviješteno disanje omogućuje da ostanete na miru dovoljno dugo da možete ocijeniti je li vaša glad emocionalna ili fizička i koji je najbolji način da je zadovoljite.

Disanje ponovno stvara ono što dijeta može uništiti – povezanost uma i tijela. Stoga sjedite u miru prije svakog obroka (velikog ili malog) i duboko dišite. Pratite svaki svoj udah i izdah. Sa svakim izdahom dopustite da vam se tijelo opušta i pratite senzacije u tijelu i svoje misli. Vratite se ovoj praksi u trenucima nemira. Ona može biti duga ili kratka koliko god želite.

Jean Fain iz knjige Dijeta sućuti prema sebi

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensa.hr

Preporučujemo

Ostali članci