Ponovno lagani nakon teške hrane

Kako se riješiti posljedica prejedanja bez rigoroznih mjera

Kad se zaredaju druženja i proslave, većina nas sklona se "malo opustiti dok traju praznici". Za povratak u normalu nisu potrebne rigorozne mjere i odricanja zbog kojih bi vam prisjeo svaki zalogaj i čašica više u kojima ste uživali na proslavama. Nemojte se sad prekoravati i žaliti zbog toga (koliko god je to teško), kaže blogerica Alyssa Rimmer, koja piše o zdravoj prehrani. Budite dobri prema sebi i čim možete, vratite se na pravi put zdravog načina života – u čemu će vam pomoći njezinih pet savjeta.

Pijte dovoljno tekućine – pravilna hidratacija organizma pospješuje probavu i uklanjanje toksina iz organizma. Budući da je za hladnih dana prilično teško piti mnogo vode, pijte biljne čajeve i toplu vodu s limunovim sokom. To će vam pomoći i da izbjegnete prejedanje jer ste se tijekom bakanalija naviknuli jesti veće količine hrane: kad osjetite glad, popijte čašu vode pa jedite samo ako ste 15 minuta nakon toga i dalje gladni.

Jedite više zelenog lisnatog povrća – ono također potiče detoksikaciju organizma. Usto, bogato je klorofilom, koji pomaže u kontroli osjećaja gladi te žudnje za hranom, pomaže u oporavku probavnog sustava te daje potporu zdravoj crijevnoj flori.

Nekoliko sirovih obroka tjedno čini čuda

Unosite probiotike – povećana količina slatkiša i alkohola loše utječe na dobre bakterije u probavnom sustavu, a time i na probavu i apsorpciju hranjivih tvari. Povećajte unos fermentirane hrane, a odlučite li se za probiotičke dodatke prehrani, pazite da su visokokvalitetni i obratite pozornost na količinu dobrih bakterija.

Ograničite unos žitarica na jedan obrok dnevno – neka vam se prehrana temelji na povrću i zdravim bjelančevinama. Alyssa kaže kako je ovo ograničenje više osoban izbor, no preporučuje ga jer je primijetila da se kad smanji unos žitarica, osjeća mnogo bolje, ima više energije, a probava joj bolje funkcionira te joj je trbuh ravniji.

Ako ga pijete, smanjite konzumaciju alkohola na jednom tjedno – time ćete smanjiti unos praznih kalorija i šećera te izbjeći dehidraciju koja prati konzumaciju alkohola.

    

Patricia Lucija Tomasović

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensa.hr

Preporučujemo

Ostali članci