Pet koraka za ublažavanje emocionalne gladi

Emocionalna glad javlja se naglo, traži točno određenu hranu, počinje u ustima i umu, potiče krivnju. Prepoznajte emocionalnu glad i djelujte odmah, evo kako

Kad osjetite napadaj emocionalne gladi, pomažu sljedeći koraci:
1. Odlučite ne jesti sljedećih petnaest minuta.
2. Udaljite se od hrane, ako vam je pri ruci.
3. Operite zube ili popijte vode kako biste se oslobodili gladi koja potječe iz usta.
4. Zapitajte se: „Osjećam li strah, gnjev, napetost ili stid?“. Te su emocije u korijenu svake emocionalne gladi.
5. Te osjećaje zamijenite ljubavlju prema sebi:
a) Pokušajte prizvati osjećaj ljubavi i sreće, onaj koji nas preplavi, primjerice, kad pobijedimo na natjecanju ili kad kao dijete otvaramo dar. Pronađite barem naznaku tog osjećaja u sebi i rasplamsajte ga koliko god možete.
b) Nekoliko puta ponovite afirmativne riječi: „Opraštam sebi, prihvaćam se i vjerujem samome sebi.“

Više o emocionalnom prejedanju pročitajte ovdje

Osnovne karakteristike emocionalne gladi doznajte ovdje

dr. Doreen Virtue iz knjige Žudnja za hranom

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensa.hr

Preporučujemo

Ostali članci