Koraci za ublažavanje emocionalne gladi

Kad vas uhvati neobuzdana želja za nezdravim zalogajima, NLP trenerica Dubravka Fazlić savjetuje

Najprije kažite sebi da narednih 15 minuta ne smijete jesti, a kako minute nakon toga ne bi prolazile sporo kao sati, poslušajte njezine savjete. Ako i nakon toga budete osjećali glad, ona će biti toliko smanjena da nećete imati želju za prejedanjem.
Udaljite se od hrane. Ponekad je za to potrebno izaći iz prostorije ili kuće, a katkada je potrebno eliminirati svu nezdravu hranu iz kuhinje.

Da biste doznali što zapravo hranite, zapitajte se u tom trenutku što osjećate. Je li to strah, bijes, napetost ili stid – odgovor se najčešće javi sam istog trenutka. Dokle god zadržavate svoj unutarnji mir, imat ćete glad pod kontrolom.

Ako vaša glad dolazi iz usta, operite zube, žvačite kratko gumu za žvakanje, pojedite jabuku ili popijte veliku čašu vode. Kad operemo zube (četkicom, gumom za žvakanje ili jabukom), rješavamo se okusa za kojim žudimo ili potrebe da do kraja pojedemo jelo. Voda će, pak, pomoći utažiti osjećaj žeđi koji se često pogrešno tumači kao glad.

Magda Dežđek

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensa.hr

Preporučujemo

Ostali članci