Doručak za noćne ptice

Ne želite preskakati doručak, a ujutro prije posla nemate vremena za pravljenje zdravog i energetski zasitnog obroka? Evo rješenja

Navečer, prije spavanja pripremite zobenu kašu (bez kuhanja!) koja će ujutro biti spremna za jelo ili da je ponesete u ured. Pomiješajte od 1/3 do 1/2 šalice zobenih pahuljica s pola ili cijelom šalicom (kravljeg, bademova, sojina...) mlijeka ili jogurta (probiotik ili grčkog). U ovu osnovnu mješavinu možete svaki dan dodavati drugačije sastojke: žlicu-dvije chia sjemenki, žličicu mace, šaku nasjeckanih orašastih plodova ili sjemenki, komadiće suhog ili svježeg voća.

I začini mogu varirati, od meda i javorova sirupa, cimeta ili kakao praha do egzotičnog kokosova brašna. Odabranu mješavinu dobro promiješajte, spremite u staklenku (npr. od džema), dobro je zatvorite i pospremite u hladnjak. Neka odstoji cijelu noć ili barem četiri sata da zob omekša apsorbirajući mlijeko ili jogurt i bude spremna za jelo.

Magda Dežđek

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensa.hr

Ostali članci