3 načina da zavarate glad (nijedan nema veze s hranom)

Prepoznajte kada je glad "prava", a kada je osjećaj gladi posljedica dosade, žeđi, emocionalnih nestabilnosti...

Osjećaj gladi jedan je od glavnih razloga što odustajemo od zdrave prehrane. Srećom, postoje prirodni načini koji ga ublažavaju, a naročito su korisni za prepoznavanje kada je zaista glad "prava", a kad posljedica dosade, žeđi, emocionalnih nestabilnosti...

Voda

Osjećaj gladi javlja se kad je organizmu potreban unos hrane, ali i vode. Dehidriran organizam također se oglašava kroz osjećaj praznog želuca, pa biste se trebali potruditi da tijekom cijelog dana unosite što više tekućine, bili na dijeti ili ne. Ta je navika dobra iz više razloga: osim što ćete izgubiti koji kilogram i izbaciti toksine, voda će vam ublažiti osjećaj gladi.

Vježbanje

Bilo koji oblik rekreacije dobar je za održavanje linije, među ostalim i zato što najviše jedemo kad nam je dosadno. Nemojte biti lijeni i aktivirajte se - vježbanje će vam ubrzati metabolizam, regulirati težinu, potaknuti cirkulaciju, a samim tim potisnuti i lažni osjećaj gladi koji se javlja kada ništa ne radimo.

Iskrenost

Kad želimo izgubiti na težini, često glad zavaravamo grickalicama između ili umjesto obroka i tako unosimo ne tako zanemarive kalorije. Nismo ni svjesni koliko kalorija unosimo u međuobrocima i zato trebamo biti iskreni prema sebi. Vodite evidenciju o tome što ste sve pojeli između obroka i koliko i iznenadit ćete se. Sljedeći korak je da masne i nezdrave grickalice zamijenite vodom ili čajem.

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensa.hr

Preporučujemo

Ostali članci