Kako se izvode asane: Položaj vodopada

Položaj vodopada pomaže kod varikoznih vena i umornih nogu, regulira krvni tlak, smanjuje menstrualne bolove, potiče probavu, umiruje, pomaže kod glavobolje, smanjuje napetost i anksioznost. Prema drevnim spisima, koristi se za održavanje vitalnosti cijelog tijela te smanjuje bore te u terapiji nesanice i blagih depresija

Svima nam ponekad treba povlačenje, mjesto i vrijeme za nas same da bismo ponovo napunili baterije i otpustili nakupljeni stres. Položaj vodopada idealan je za obnavljanje energije kada nam je to najpotrebnije.

Simbolizira svetu rijeku Gangu, koju su, dok je još postojala samo u obliku božice, bogovi pozvali da se spusti na Zemlju i pomogne otkloniti prokletstvo nad čovječanstvom. Božica Ganga, zbog svoje suosjećajne ženske prirode spustila se na zemlju preko Šivine glave, koji je jedini bio dovoljno jak i sposoban zadržati snagu vodopada ženske energije da ne bi uništio cijelu Zemlju. Došavši na Zemlju, zbog svoje majčinske ljubavi prema ljudima, ostala je s njima u obliku rijeke da bi ih štitila i hranila

IZVOĐENJE: Privucite prostirku do zida, legnite na bok tako da sjedne kosti postavite što bliže zidu. Okrenite se na leđa te podignite noge na zid. Ruke možete ostaviti pokraj tijela dlanovima okrenutim prema gore ili ih ispružiti pokraj glave. Osjetite cijelu kralježnicu na podu, opustite cijelo tijelo. Noge malo razmaknite i pustite da gravitacija opusti vaša stopala, potkoljenice i bedra. Osjetite kako se trbuh i pluća opuštaju te samo mirno i duboko dišite u pozi. Zatvorite oči. Pokušajte otpustiti napetosti u tijelu.

U položaju možete ostati i do 30 minuta. Prije nego što odlučite završiti, upitajte se je li vaš um nemiran ili je tijelu dosta? Kada izlazite iz položaja, stopala lagano povucite prema sjednim kostima, okrenite se na bok te se nježno prebacite u sjedeći položaj. Dajte si vremena koliko god vam je potrebno.

Irane Bartolec, učiteljica joge

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensa.hr

Preporučujemo

Ostali članci