Kako se izvode asane: Drvo

Joginska vježba Drvo isteže noge, leđa i ruke - otvara kukove - smiruje um - smanjuje bolove kod ishijalgija - razvija osjećaj za ravnotežu

Mirnoća, ravnoteža, nesebičnost

Ako promotrimo stabla, primije­tit ćemo da su snažna, duboko ukorijenjena u zemlju i istodobno fleksibilna. Drvo mirno stoji i podnosi sve promjene vremenskih prilika te nas očarava svojim preobrazbama prouzročenim promjenama godišnjih doba. U svojoj krošnji drvo pruža dom i hranu mnogim životinjama, pa i kad padne na tlo, i dalje nesebično daje dio sebe kako bi se održala druga živa bića.

irenaZbog svih svojih karakteristika drvo možemo promatrati kao savršen primjer mirnoće, ravnoteže i nesebičnosti. Dok izvodite pozu, razmislite o ravnoteži sa svojom okolinom, prijateljima i obitelji. Kako se nosite sa životnim promjenama? Što dajete, a što primate?

Izvođenje:

Stanite uspravno s rukama pokraj tijela. Savijte desno koljeno i stopalo postavite na lijevo bedro blizu prepone. Stopalo neka bude čvrsto. Lijeva je noga ravna. Pronađite ravnotežu, umirite oči i fokusirajte pogled na nepomičnu točku u prostoru. Kad pronađete ravnotežu, uz udah ruke podignite iznad glave, spojite dlanove, istegnite kralježnicu. Ostanite u položaju duboko dišući.

Sa svakim novim izdahom pokušajte se opustiti, ali istodobno zadržite ravnotežu. Nježno se osmjehnite. Zamislite da ste drvo – visoko, snažno, ukorijenjeno duboko u zemlji s razigranom krošnjom. Nakon otprilike 30 sekundi uz izdah spustite ruke i desnu nogu te ponovite položaj savijajući drugu nogu.

Irena Bartolec, učiteljica joge, www.bodyelement.hr

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensa.hr

Ostali članci