4 joga položaja koji će vas rashladiti

U ponedjeljak, 21. lipnja obilježava se Međunarodni dan joge, a zanimanje širom svijeta poraslo je za nevjerojatnih 2500 posto od kada se obilježava taj dan što je dokazalo našu ljubav prema ovoj praksi

Jogom protiv vrućine

No, kako temperature počinju rasti, teško nam je zadržati razinu zena.

Stoga je ovo ohrabrilo stručnjake za životni stil i zdravlje na Flawless.org da se udruže i savjetuju sa Sarom Picken-Brown, vodećom instruktoricom joge, holističkom trenericom i stručnjakinjom za integrativni pokret kako bi vam predstavili dobro poznate položaje koji će vam pomoći ne samo da ostanete u formi, već i da budete svježi tijekom ljeta.

“Toplina je sjajan način za pristup pokretljivosti i fleksibilnosti, a znojenje je odličan način za detoksikaciju kože, oslobađanje toksina te poticanje rehidracije. Ali kako možemo rashladiti tijelo pokretima kad je toliko vruće. 

Evo nekoliko mojih omiljenih aktivnosti oslobađanja topline koje možete isprobati. Pazite da ste dobro hidratizirani i da se nalazite na sjenovitom mjestu. Uvijek vježbajte vlastitim tempom slušajući svoje tijelo, a ako ste trudni vodite računa o tjelesnoj temperaturi i koristite hladni oblog na stražnjem dijelu vrata ako vam postane prevruće ili počnete osjećati mučninu."

4 joga položaja za vruće dane: 

Položaj djeteta ili položaj šteneta su izvrsni za smirivanje živčanog sustava, a ako imate glavobolje povezane s vrućinom, nakon hidratacije to može polako smiriti bolove.

JogaJoga

Položaj deve i visoki most: Vježbe za otvaranje srca i savijanje leđa mogu pomoći u smanjenju reakcije na stres, napetosti uzrokovanih sjedenjem i ostalih napetosti u tijelu.

JogaJoga

Poza leptira (sjedenje sa spojenim stopalima, otvorenih koljena ili; Poza boginje (Supta Baddha Konasana) prekrasna je za otvaranje bokova i oslobađanje napetosti u donjem dijelu leđa, ako je ovo vaša uobičajena bolna točka napetosti.

JogaJoga

Tehnika jogijskog disanja nazvana sitali što znači "hlađenje". Udobno sjednete, navlažite jezik, a zatim ispružite jezik i zarolate rubove jezika kako biste napravili oblik cijevi. Duboko udišite i izdišite tijekom 4-6 brojanja, ponavljajući 10 -50 puta. Dodatna vizija koju smatram korisnom je zamišljati sebe kako sjedite kraj potoka u prohladnoj šumi. Slušajte ptice, osjetite miris cvijeća u zraku. To je prekrasna praksa meditacije i vrlo je učinkovita.

Tena Ožegić

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensa.hr

Ostali članci