Prevladajte kronični umor u 7 lakih koraka

Ako se stalno osjećate umorno, omamljeno i nenaspavano, možda vam je potrebno nekoliko sitnih promjena u svakodnevici kako biste se osvježili i vratili energiju. Evo što po tom pitanju savjetuje liječnica dr. Tieraona Low Dog, koja je gostovala u emisiji popularnog dr. Oza

Jedite sjemenke crnog kima
Sjemenke crnog kima odličan su borac protiv umora, zahvaljujući ulju bogatom esencijalnim masnim kiselinama koje pomaže u borbi protiv upala, poboljšava raspoloženje, pažnju i kognitivne sposobnosti. Sjemenke možete dodati u jogurt ili u smoothie da biste dobili svoju dnevnu dozu hranjivih tvari.

Češće trepćite
Većina nas provodi mnogo vremena gledajući u ekran računala, telefona i televizora, stoga je važno povremeno napraviti pauzu. dr. Low Dog savjetuje odmor svakih 20 minuta. Možete oko jednu minutu treptati, zatim skrenuti pogled na 20 sekundi. Ponavljanje ove vježbe osvježava mozak, smanjuje umor i napetost u očima.

Grickajte hranu koja hidratizira
Budući da um, tijelo i duša zajedno sudjeluju u osjećaju umora, možete započeti s tijelom, fokusirajući se na ono što jedete. Važno je da vaše tijelo dobiva dovoljno vode jer dehidracija može prouzročiti pad energije i tromost. Većina ljudi ne pije dovoljno vode tijekom dana, pa je dobro jesti hranu koja hidratizira. Grickajte svježe krastavce, celer, rotkvice, rajčice i paprike, to je povrće skoro potpuno načinjeno od vode. Jedite ih sirove da biste dobili dovoljno vitamina.

Vježbajte svjesno jedenje
Svjesno jedenje pomaže probavi i apsorpciji hranjivih tvari, pruža vašem tijelu dovoljno vremena da osvijesti punoću i energizira ga. Kada je vaša pažnja usmjerena na hranu koju jedete, izbjegavate "emocionalno jedenje" i uzimate hranu samo onda kada ste stvarno gladni. Prije početka jela nekoliko minuta duboko dišite a za vrijeme jela zastajkujte pri žvakanju da biste uživali u bojama, okusima, teksturi i mirisima hrane.

Protegnite se
Dr. Low Dog savjetuje protezanje jednu minutu svakog sata. Bilo da je to običan pokret ili vježba joge, protezanje je okrepljujuće za tijelo i duh jer pomaže u fokusiranju na dah i usklađivanju tijela i duha. Osjećate li napetost u vratu, leđima ili ramenima, istezanje će i u tom slučaju pomoći.

Dodajte jasmin
Za poslasticu duše i potpuno opuštanje, napravite sprej od esencijalnog ulja jasmina i njime poprskajte krevet i plahte. Jasmin daruje miran san i pomaže u smanjenju anksioznosti nakon buđenja, a to podiže razinu vaše energije. Možete koristiti i lavandu ili pomiješajte oba ulja.

Uzmite magnezij
Magnezij je vrlo važan element borbe protiv umora. Ovaj moćan mineral podiže energiju i poboljšava san, pa ga mogu uzimati ljudi koji se osjećaju iscrpljeno. Možete napraviti sprej s magnezijevim uljem i filtriranom vodom ili grickati magnezijem bogate sjemenke bundeve.

Izvor: www.doctoroz.com

Pripremila Snježana Krčmar

Preporučujemo

Ostali članci