Kampanja #EUBeachCleanUp za čišće more

Pogledajte kako je bilo u akciji čišćenja podmorja jedne plaži u Brelima u kampanji čija su zaštitna lica legendarni Štrumpfovi

Svake godine milijuni tona smeća završe u oceanima, a do 2050. bi u njima moglo biti više plastike nego ribe. Iz tog razloga Europska unija svake godine organizira kampanju #EUBeachCleanUp, kojom nastoji potaknuti građane da daju svoj doprinos smanjenju onečišćenja naših mora i oceana.

U cijelu priču, uključeni su i legendarni Štrumpfovi, kao zaštitna lica kampanje, koji više od 60 godina prenose univerzalne vrijednosti poput solidarnosti, hrabrosti, tolerancije, rada, poštivanja prirode i okoliša.

Kampanja #EUBeachCleanUp za čišće more

Tim je povodom Predstavništvo Europske komisije u Hrvatskoj organiziralo akciju čišćenja podmorja na plaži Podrače u Brelima zajedno s Bikini Dive klubom. Hrabri ronioci vadili su smeće na dubini većoj od 30 metara kako bi pomogli u smanjenu onečišćenja mora.

Kampanja #EUBeachCleanUp za čišće more

Ovakvih hvalevrijednih akcija priželjkujemo puno više, a čist okoliš, more bez smeća i borba protiv klimatskih promjena naša je budućnost. Do 2025. godine sve države članice UN-a obvezuju se spriječiti i značajno smanjiti onečišćenje mora, uključujući morski otpad i onečišćenje hranjivim tvarima.

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensa.hr

Ostali članci