Kako zapamtiti što ste sanjali?

Svijet snova odnos je s nesvjesnim dijelom nas. Poboljšajte taj odnos...

1. Zapišite što ste sanjali
Najbolje vrijeme za prisjećanje snova je 90 sekundi nakon buđenja. Ako nemate vremena, zapišite ključne teme ili naglas ispričajte sebi san dok se tuširate ili spremate na posao. Ako se možete sjetiti samo djelića, neke slike, misli ili osjećaja, zapišite ih. Ako se sjećate prizora, zapitajte sebe što se dogodilo prije njega. To će potaknuti pamćenje i pojavit će se još djelića. Ako ne odmah, onda s vremenom hoće sigurno. Budite strpljivi.

2. Usmjerite pažnju
Na što usmjeravate pažnju, to raste. Stoga, ako pažnju usmjerite na to da se prisjetite snova, to će se početi događati. Počnite pisati dnevnik snova. Prije nego što pođete na spavanje, izgovorite ove afirmacije. Imajte na umu da su posebno moćne ako ih izgovorite dok tonete u san. "Ja pamtim svaki detalj svojih snova. Moji snovi su tu da mi pomognu. Snovi će mi se otkriti samo one elemente života koje sam spremna vidjeti." Zamislite potom kako se budite ujutro i potpuno se sjećate snova od protekle noći. Ako meditirate, uvrstite ove afirmacije i vizualizacije u meditaciju. Ako ne, možda je ovo dobar trenutak da počnete meditirati!

3. Znajte da ste sigurni
Jedan od razloga zbog kojih se možda teško prisjećate snova je nesvjestan otpor prema tome što bi vam mogli otkriti o vama. Ako je u tome stvar, podsjetite sebe da iz vaše glave i života ne izvire ništa što vi ne biste mogli riješiti.

4. Pričajte o snovima
Podijelite snove s nekim u koga imate povjerenja. Bavljenje snovima, koje je u stvari bavljenje dijelom vas, tom će dijelu vas dati više života. Kada dijelite snove s drugima, govorite ili pišete o njima, potvrđujete da vjerujete tom dijelu sebe. Kada vjerujete, to vas hrani, a kada vjerujete, ostvarujete.

5. Budite se prirodno
Kad god je to moguće, budite se prirodno, bez zvuka budilice. To će vam olakšati da se prisjetite snova. Vjerojatnije je da će sjećanje na snove stići u svjesni um dok se polako budite iz REM sna. Ako preko tjedna ne možete bez budilice, vježbajte prisjećanje na snove tijekom vikenda ili na odmoru, kada nikamo ne jurite ujutro. Tijekom drijemanja dužih od 20 minuta, mozak također odlazi u REM fazu sna kada sanjate. Kad se probudite, zatvorenih očiju pokušajte se sjetiti što ste sanjali.
Slatki vam snovi!

Izvor: www.wakeup-world.com

Pripremila Snježana Krčmar

Preporučujemo

Ostali članci