Vježba disanja: Potpuno joginsko disanje

Vježbe disanja donose tijelu životnu energiju, pročišćavaju energetske centre (čakre) i pozitivno djeluju na psihičko stanje. Dah je ključni alat za samospoznaju – utječe na um, a kontrolirajući um, čovjek ima kontrolu nad kvalitetom svojeg života. Potpuno joginsko disanje vježbajte kod kuće ili još bolje – u prirodi

Opušta i pročišćava tijelo

Obično se izvodi u sjedećem ili ležećem položaju. Prije disanja poželjno je što više opustiti tijelo. U ovoj vježbi koristit ćete cijeli respiratorni kapacitet, tj. disat ćete i trbuhom te srednjim i gornjim dijelom pluća. U svakodnevici, zbog ritma života i stresa kojem smo izloženi, dah je ograničen samo na plitko, klavikularno disanje, što je ovom vježbom moguće promijeniti.

Ako želite, možete položiti desnu ruku na trbuh, a lijevu ruku na prsni koš. Osjetite svoj mekani i opušteni trbuščić kako se širi i sužava, kao u malog djeteta. Dišite mirno i polako, s punom ljubavlju i sviješću o zraku koji ulazi u vaše tijelo i izlazi iz njega.

Osjetite puls života u sebi samima i dodir tijela pod rukom – tijelo koje volite i za koje se svesrdno brinete. Osjetite i svoj prsni koš – centar svijesti. Povežite se sa sobom i uronite u dah koji će vas uvesti u dubine svijesti i sadašnji trenutak, trenutak bivanja.

Takvo disanje opušta cijelo tijelo i podsjeća na to kako zapravo izgleda potpuno disanje. Tom se vježbom stres prirodno i lako otpušta, a sve stanice tijela pune kisikom, što revitalizira, detoksicira i rezultira boljom koncentracijom.

Aditi Sanja Tatalović

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensa.hr

Preporučujemo

Ostali članci