Moćna tehnika disanja za otpuštanje stresa i tjeskobe

Vježba disanja anuloma viloma naizmjenično je disanje kroz lijevu i desnu nosnicu. Koristi se u hatha jogi. No bavili se ikakvom jogom ili ne, ova jednostavna i lagana vježba disanja donijet će vam mnogo dobrobiti...

Anuloma viloma smatra se odličnom tehnikom disanja za otpuštanje stresa, tjeskobe i drugih mentalnih pritisaka i napetosti. Poboljšava zdravlje srca, pomaže kod astme, depresije, migrene, visokog krvnog tlaka, artritisa i drugih zdravstvenih poteškoća.
Za one koji se bave nekom meditacijom, anuloma viloma također pomaže u jačanju mozga i produbljivanju meditativnih stanja.

Kako disati?

Sjednite opušteno, uspravne kralježnice i glave, zatvorite oči i nekoliko puta duboko udahnite i potpuno izdahnite. Palcem desne ruke nježno zatvorite desnu nosnicu i udahnite na lijevu. Zatvorite lijevu nosnicu malim prstom (ili prstenjakom) i izdahnite na desnu. Udahnite na desnu nosnicu, zatvorite je i izdahnite na lijevu. Udahnite na lijevu, zatvorite je, izdahnite na desnu.

Ako vam je vježba ugodna, ponavljajte je oko pet minuta. Osjećat ćete se opušteno, smireno i ugodno.

Snježana Krčmar

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensa.hr

Preporučujemo

Ostali članci